Cel mai bun offline!

Astăzi, 8 iunie, am mers la un offline la Poliția de Frontieră. Mai exact am mers la Ungheni unde am văzut cum sunt reținuți infractorii la frontieră, cum acționează polițiștii și câinii. Cum pot fi depistate drogurile și oamenii ascunși pentru a trece ilegal frontiera. Mai jos puteți vedea fotografii a ceea ce am văzut eu azi. Țin să menționez că am fost la cel mai bun offline (nu prea am participat la offline-uri, mai ales cu bloggeri, dar am rămas impresionată de dotarea Poliției de Frontieră).

În continuare vedeți imagini de la reținearea unor infractori la frontieră.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

După reținere, directorul Poliției de Frontieră, Dorin Purice, ne-a adunat și ne-a explicat ceea ce am văzut. Tot dumnealui ne-a atras atenția asupra faptului că la frontieră câinii sunt foarte deștepți, ei nu au atacat „infractorul” care s-a predat ci doar pe cel care continua să fugă.

Imagine

În continuare am văzut cum polițiștii de frontieră și câinii salvează un ostatic.

Aici vedeți cum un om vine de la râul Prut liniștit, fără să aibă bănuiala că acuș va fi luat ostatic.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Poliția de Frontieră e dotată foarte bine.

Imagine

 

Câinii de la frontieră sunt foarte drăgălași cu oamenii buni, neinfractori 🙂

Imagine

Câinii sunt ascultători.

Imagine

Se antrenează.

Imagine

Sau se învață a căuta oameni ascunși în containere. (Update) Apropo, cățeii nu sunt drogați sau hrăniți cu tabac pentru a depista substabțe interzise. Ei sunt motivați cu … jucăria preferată. 🙂 Cățeii primesc mingea să se joace când ascultă comezile sau depistează substanțe și lucruri interzise.

SONY DSC Ulterior am mers pe lângă (sau pe sub) podul proiectat de renumitul Eiffel.

SONY DSC

Am călătorit pe Prut cu ambarcațiunea și i-am salutat pe frații români, poliști de frontieră, care nu înțelegeau ce caută atât de multă lume acolo 🙂

???????????????????????????????

Mie mi-a plăcut cum lucrează polițiștii de frontieră. Și nu cred că doar a fost totul făcut pentru că au avut oaspeți. Oamenii incompetenți și răi nu fac față nici atunci când au oaspeți. Până azi aveam o părere bună de spre Poliția de Frontieră doar datorită comunicării cu șefa Serviciului de presă al instituției, Daniela Mânzatu. Cred că e printre cei mai buni comunicatori. De azi am o impresie bună despre instituție datorită a tot ceea ce am văzut.

Da, Poliția de Frontieră mai are probleme, precum lipsa de cadre, dar se încearcă depășirea acestora.

Ni s-a promis că vom merge pentru 24 de ore să vedem în realitate cum lucrează polițiștii de frontieră. Aștept cu nerăbdare 🙂

Mariana Galben

P.S.: Ce-s de frumoși polițiștii de frontieră, of of, și cică sunt mulți neînsurați ^_^

2 gânduri despre &8222;Cel mai bun offline!&8221;

Lasă un comentariu