Impresii din Berlin

După jumătate de zi petrecută în Berlin am multe impresii pe care le-am pus răzleț prin postările pe facebook, dar am decis să le adun într-o postare pe blog.

berlin-staedtetipps-szkorrespondenten

1. Berlinul nu este cu mult mai curat decât Chișinăul. Diferența e că prin Berlin nu vei găsi pungi de plastic pe toată marginea de drum.

2. Niciun câine nu poartă botniță, respectiv la ei nu există așa lege.

3. Sunt foarte mulți turci în Berlin și practic tot comerțul de ei este realizat. (dar eu încă n-am văzut tot orașul)

4. Se privește foarte mult fotbal, la tot colțul, în orice local.

5. Se comercializează în stradă, fructe și legume în special, iar vânzătorii turci sunt foarte zgomotoși chemând cumpărători.

6. Magazinele mari, farmaciile și băncile nu lucrează duminica. În schimb tarabele turcilor sau ale asiaticilor sunt deschise de dimineața devreme. Ah da, am văzut și un sex shop care lucrează non-stop🙂 Se vede care-s preocupările cele mai mari aici🙂

7. Am văzut până acum un parc numai. Însă venind de la aeroport în taxi am observat că Berlinul este foarte verde, mai verde decât Chișinăul. În parc este un loc foarte frumos pentru copii, dar și maturii au ce face, de exemplu se pot juca tenis la mesele amplasate acolo.

Fotografie1321

Fotografie1324

8. În prima dimineață petrecută la Berlin am avut primul șoc. Aici este legalizată prostituția, dar nu aceasta m-a șocat, și nici fetele care stau în stradă așteptând clienții. M-a șocat că plimbându-mă singură prin oraș, foarte dimineața (căci nu am de gând să pierd timpul pe somn în Berlin), am fost luată drept prostituată, iar bărbatul foarte insistent îmi cerea să-i spun „price-ul”. De frică nici nu știam cum să reacționez, mai ales pe străzile goale. A plecat după ce mi-a auzit vocea plângăcioasă cu care spuneam că-s turist. Dar m-am învățat minte, dimineața devreme nu mai umblu prin zonele unde prostituatele își așteaptă clienții😀

 Mariana Galben

One thought on “Impresii din Berlin

Lasă un răspuns

