Dragi politicieni, m-am săturat de voi!

politic

scris de Mariana Galben

La fără o zi 3 luni, a căzut un nou Guvern în Republica Moldova. A căzut cu votul Partidului Democrat, care avea şi el miniştri în acest Guvern.

Nu, nu am ţinut în mod special la acest Cabinet de miniştri. Nici n-am apucat să-i cunosc normal pe miniştri, chiar dacă o parte din ei au fost şi în Guvernul condus de Chiril Gaburici. (Semn că aceşti miniştri nu s-au manifestat cu nimic)

Acum să analizăm situaţia din ţară, din vara lui 2014 nimeni de la guvernare nu lucrează. Ba vacanţă, ba alegeri, ba un Guvern minoritar, ba altul majoritar, ba aresturi… şi nimeni nu se întreabă cum intrăm în iarnă, ce facem dacă ţara ajunge în colaps economic (dacă încă nu este în colaps).

Cinstit, m-am săturat „ca de mere pădureţe” de politicienii noştri. Regret enorm alegerea făcută în noiembrie 2014. Dar dacă ar fi să avem alegeri acum, nu aş mai merge la secţia de vot. Politicienii pe care îi avem acum nu sunt deloc mai buni decât cei pe care i-am avut anterior (poate fiindcă sunt aceiaşi?)

Anul acesta pentru prima dată îmi doresc să emigrez. Nu să plec într-o călătorie, ci să emigrez şi să nu mai aud de politicienii din Moldova în vecii vecilor.

Ştiţi ce este cel mai grav: aceşti politicieni sunt faţa poporului moldovenesc şi când mă uit la ceea ce fac ei văd majoritatea populaţiei din această ţară şi acţiunile oamenilor de rând, majoritatea concetăţenilor sunt la fel ca şi aceşti politicieni.

Şi viitorul acestei ţări nu mai are nici pic de lumină…

P.S.: Dragi politicieni, poate încetaţi să vă gândiţi la propriile funduri şi începeţi să vă bateţi capul de oameni?

Lasă un răspuns

