Mi-am schimbat părerea despre Chiril Gaburici

Scris de Mariana Galben

gaburici

La început, când a fost numit în funcția de premier Chiril Gaburici, m-am lăsat afectată de informațiile despre diplomele acestuia. Ba chiar m-am dat cu părerea de câteva ori criticându-l. Am crezut că e o păpușă ordinară, care va face ceea ce vor dicta liberal-democrații, democrații și comuniștii. Mi s-a schimbat impresia după ultimele acțiuni ale premierului, în special după scrisoarea acestuia către președinte și Parlament prin care cere demisia procurorului general și a guvernatorului Băncii Naționale.

O fi această scrisoare un ștreang, cum au numit-o unii, o fi o metodă de a pleca din funcție (și eu l-aș crede dacă vrea să plece, îmi dau seama că acum Moldova e într-un mare … che-che… într-o mare problemă), dar tind să cred că mai degrabă premierul și-a propus să facă ceva semnificativ în țară.

Cred că Chiril Gaburici are destui bani încât să nu-și dorească să mai fure (păcat că alții, deloc săraci, au decis totuși să fure țara cu totul). Din punctul meu de vedere premierul a crescut ca un copil obișnuit, fără reușite mari la studii, care a fost nevoit să-și câștige banii imediat cum a făcut majoratul sau poate chiar și mai devreme. Acum, a ajuns premier. Într-o țară prăpădită și sărăntoacă, dar premier.  Și își dorește să rămână în istorie ca cel care a reușit să schimbe lucrurile, să facă reforme etc.

Ar mai fi ceva, poate Chiril Gaburici este invidios pe dragostea publicului față de ministrul educației Maia Sandu, care a lansat niște reforme și se ține cu dinții să le ducă până la capăt. Eu, în locul lui, tot aș vrea să fiu vorbită de bine, să mă iubească oamenii, să dorească să le guvernez țara, să le demonstrez că un elev fără reușite impresionante poate deveni un premier foarte bun.

Cam asta e. Vreau să văd ce va face Chiril Gaburici mai departe. Sper să nu fie nevoit să demisioneze încă. Sper.

P.S.: Cât ține de diplomă, cred că într-adevăr este falsă, că premierul nu s-a gândit că va deveni cine a devenit și doar s-a asigurat cu un document. Din păcate în tinerețe noi mulți nu prea gândim la ce ar putea duce în viitor greșelile noastre. Eu nu mă mândresc cu tezele mele de licență și masterat, dar cred că premier nu voi ajunge🙂

One thought on “Mi-am schimbat părerea despre Chiril Gaburici

Lasă un răspuns

