Despre coaliţii

politica

Eu am votat pentru Partidul Liberal. De ce? Pentru echilibru. Dacă nu ar fi existat scandalul din 13 februarie 2013 probabil aş fi votat pentru un alt partid, dar aşa, am vrut oleacă de echilibru în viitoarea guvernare. Nu mă întrebaţi ce anume am în vedere prin echilibru. Nu am mari capacităţi analitice şi aşa am văzut eu echilibrul.

Acum se negociază guvernarea. Echilibrul meu se pare că rămâne înafară. Cinstit, aş prefera o alianţă în care apare PL, chiar şi dacă va trebui să accepte comuniştii, decât o alianţă fără liberali. Tot nu ştiu de ce, dar aş vrea ca liberalii să fie la curent cu înţelegerile din interior. Cred că mi-au părut mai transparenţi şi mai cinstiţi în această perioadă (chiar dacă au probleme cu serviciile de presă. După Liliana Anghel tare greu a fost de comunicat cu formaţiunea).

Dacă m-ar asculta pe mine CINEVA, i-aş sugera să găsească o metodă tare comodă de a face parte din coaliţia de guvernământ acceptând şi comuniştii. Este o vorbă: „Nu e dracul aşa de negru” şi mai este una: „Fă-te frate cu dracul până treci râul”. Proverbe româneşti, din străbuni înţelepţi.

Eu aş vrea o coaliţie care să colaboreze cu comuniştii, numai să meargă lucrurile normal în ţara aceasta. Comuniştii parcă nu mai prietenesc cu ruşii, nici împotriva apropierii de UE nu se mai expun. Cine ştie, o fi un şiretlic, dar tot e mai bine să ţi-i duşmanul aproape, dragii mei liberali.😉

Dragi guvernanţi, tare îmi doresc o viaţă de calitate şi vă rog să vă ţineţi „rânza” în frâu şi să vă gândiţi şi la binele nostru.

Mariana Galben

Lasă un răspuns

