Eu ştiu pentru cine votez

votat
Eu voi vota un partid pro-european, de dreapta.

Nu scriu exact pentru cine deoarece nu mi-ar face faţă să-mi exprim deschis opţiunea de vot. Plus la aceasta, eu nu votez atât pentru partid, cât pentru viitorul meu.

Vreau un viitor în UE. Vreau să trăiesc într-o ţară civilizată, cu oameni educaţi, cu oameni oneşti, cu oameni deştepţi, cu oameni fericiţi.

Aş muri de ruşine pentru poporul meu dacă în Parlament ar ajunge un om cu educaţie, maniere şi moacă de bandit. Mi-aş lua lumea în cap şi aş pleca, deoarece într-o ţară care alege să fie guvernată de bandiţi nu există viitor.

Da, partidul pentru care am de gând să-mi dau votul nu este ideal, are neajunsuri, multe, însă cine este ideal? Atunci când te îndrăgosteşti de o persoană îi accepţi şi defectele.

Mă supără un singur lucru la toate partidele noastre pro-europene – că se luptă între ele în loc să se susţină reciproc pentru a atrage mai mulţi alegători. Este o vorbă din popor „Când doi se bat câştigă al treilea”. Tare sper să nu se adeverească vorba asta la 30 noiembrie când după lupta dintre partidele pro-europene în Parlament vor ajunge nişte bandiţi care vor să ne ducă în borta de uniune vamală.

Părinţii ne-au întrebat pentru cine vom vota noi spunând că ei vor face la fel deoarece noi vom trăi mai mult în ţara aceasta şi noi ştim ce fel de oameni vrem la putere. Eu sper că mai mulţi tineri au parte de astfel de părinţi, care se gândesc la viitorul copiilor, nu la trecutul lor.

Deci la 30 noiembrie eu voi vota pentru viitorul european la Republicii Moldova şi pentru un viitor în siguranţă, ca să nu trăiesc cu teama că va veni cineva cu tancurile în ţara mea.

Mariana Galben

Lasă un răspuns

