Despre slăbiciuni…

3433054_m1

Am aşa nişte perioade , cred că odată la vreo 4 ani, când devin mai sensibilă (dacă pot spune aşa) la ceea ce ţine de sexualitate. Am început de vreo 2 săptămâni să privesc filme cu tematică erotică, filme care abordează sexualitateф. Am început să caut cărţi tot de acest gen.

Astăzi am fost la un magazin „Bucuria”. Am o slăbiciune letală pentru dulciuri. Şi când în jurul meu am sute de mii de dulciuri poate să treacă pe alături un om în pieleф goală şi tot n-am să-l observ. Astăzi însă mi-a distras atenţai de la slăbiciunea legată de dulciuri, o altă slăbiciune – un bărbat copt (dacă pot spune aşa).

Brunet, cu părul uşor grizonat, crescut destul încât să poţi băga degetele în el, mai înalt decât mine (deşi, la ai mei 156 cm oricine e mai înalt🙂 ), de vreo 40-45 de ani, şi când s-a întors spre mine, şi i-am văzut privirea de motan plin de sine, am uitat de ciocolate.

Nu pot tăcea despre ceea ce mă impresionează, (eu ca atare în general nu prea pot tăcea), am venit la birou şi le-am povestit colegelor cu tot luxul de amănunte ce bărbat am întâlnit. La cum se topeau colegele mele am înţeles că nu e doar slăbiciunea mea aşa tip de bărbat.

Sper la bătrâneţe să citesc despre slăbiciunile mele din tinereţe şi să-mi învior sângele din vene cu aşa amintiri.

Mariana Galben

P.S.: Am aşa o impresie că dacă mai scriu o postare precum ultimele două, celălalt Galben mă va alunga de pe blog🙂

Lasă un răspuns

