De ce nu facem sex?

De la bun început vreau să anunț că postarea e furată. Cei care cunosc rusa și îi interesează tema pot trece la original.

Regret, dar nu mi-a dat în cap mie inițial să scriu despre aceasta, deși tema mă frământa.

Nosex

De ce nu facem sex?

Autoarea textului original, Arina Holina, dă vina pe femei. Potrivit ei, femeile au tot luptat cu „bădărănismul” și agresivitatea bărbaților până i-au transformat pe aceștia în… femei, iar acum suferă deoarece bărbații nu mai au curajul să „înșface” femeia de mijloc, să o arunce pe un pat, pe o masă, într-o scârtă de fân la urma urme, și să facă sex sălbatic cu ea.

Arina Holina afirmă că acum femeile iubesc bărbații „răi” nu fiindcă ar fi la modă, ci fiindcă aceștia sunt sexuali. Sexul, spune ea, este agresiv în sine, iar bărbații cuminciori și blânzi nu-ți insuflă dorință sexuală. Și eu sunt de acord. La cât sunt de agresivă, plină de feminism și dornică de drepturi egale, în ceea ce ține de sex vreau ca bărbatul să dea cu pumnul în masă încât să-mi cadă hainele instantaneu. (Dă, nu afirm că toate femeile sunt la fel, dar din discuții cu alte „părți femeiești” aș presupune că procentajul celor care vor ca și mine e mai mare)

Autoarea spune că odată cu intrarea în era internetului totul a devenit mult prea rapid și oamenii trăiesc cu frica permanentă că nu vor reuși. Ea mai spune că oamenilor le lipsește foarte mult sexul și agresivitatea care acesta o oferă, dar paradoxal, cu fiecare an lumea e tot mai pasivă din acest punct de vedere. Potrivit Arinei Holina, cultura și civilizația elimină umanitatea din oameni (umanitatea din oameni, ce-am mai spus-o și eu), prin faptul că ne face să renunțăm la instincte, or acestea la fel sunt o parte din umanitatea noastră.

Autoarea încheie prin a spune că femeile sunt vinovate deoarece au crescut o generație de bărbați de pluș din care au eliminat agresivitatea, dar nu le-au dat nimic ce s-o înlocuiască. Iar acum femeile sunt nevoite să se transforme în bărbați, ele să devină agresive sexual, să-i „înșface” de mijloc și să-i ducă în scârta de fân. (Femeile mai timide se pare că au șanse mari să moară virgine)

Eu credeam că societatea noastră, moldovenească, abia începe să facă sex, că s-a dezghețat, dar, dacă stau și analizez, în mare parte fac sex adolescenții (incidența de sarcini la minore fiind mare). Tinerii și maturii fie învață, fie lucrează, fie sunt în campanie electorală😀

Am citit undeva că în medie un bărbat căsătorit consideră normal să facă sex odată pe săptămână (o dată pe săptămână?!). Această statistică mă face să fiu de acord cu constatările autoarei citate.

Și când mă gândesc că viața asta și așa e scurtă, și fără prea multă satisfacție în ea (mai ales în Moldova), și să ai parte de sex odată pe săptămână. Eh…

Mariana Galben

4 thoughts on “De ce nu facem sex?

Lasă un răspuns

