La recensământ mă declar român

Imagine

La recensământul din perioada 12-25 mai curent din Republica Moldova mă declar de etnie română.

În realitate eu nu văd o diferenţă dintre „moldoveni” şi „români”. Pentru mine aceştia sunt un neam. Însă mă declar de etnie română anume pentru a nu face jocul unor politicieni din ţară care îmi bagă pe gât opţiunea lor de a merge spre uniunea vamală şi a mă declara „moldovancă”.

Ştiu că am început cu o altă temă, dar ţin să menţionez că eu sunt împotriva aderării ţării mele la uniunea vamală. Mai mult chiar, nu-mi place ce face Rusia în ţara vecină – Ucraina – şi aş prefera să fiu aproape de UE şi de NATO în caz că nămila asta de stat decide să-şi pună papucul din nou pe grumazul Moldovei.

Nu mai scriu multe, căci vorba lungă este sărăcia omului, doar subliniez că vreau ca Republica Moldova să devină un stat precum Polonia, Portugalia, Germania, Franţa şi alte ţări din UE, dar nu ca Rusia, Belarus şi Kazahstan.

Mariana Galben

One thought on “La recensământ mă declar român

Lasă un răspuns

