Persoanele pe care nu le iubesc

Imagine

Fiindcă sunt cam ursuză în ultimele zile (stare creată de o persoană deloc plăcută pe care sunt nevoită să o suport în preajmă) am decis să fac o listă cu tipurile de persoane pe care nu le iubesc.

1. Atotştiutorii. Am mai scris şi cu alte ocazii, nu-mi place să primesc sfaturi dacă nu le solicit singură. Nu iată de ce trebuie să existe persoane care mereu ştiu cum îmi stă mie mai bine părul aranjat, care haină mi se potriveşte mai mult şi în general cum ar fi mai bine să trăiesc?

2. Crispaţii. Oamenii din care nu scoţi niciun zâmbet în vecii-vecilor mă exasperează. Nu am încredere într-un om care nu zâmbeşte niciodată. Mai mult chiar, mă tem de aşa oameni.

3. Băgăreţii. Se întâmplă să ai zile deloc vesele. Nu că deloc vesele, da chiar foarte parşive uneori. Nu, se găseşte atunci cineva să ţi se bage în suflet cu întrebări de genul „De ce eşti tristă?”, „Te-ai îmbolnăvit?”. Bun, sunt de acord că există bunul simţ, şi eu din bun simţ răspund că totul e bine, dar băgăreţii nu se lasă, insistă. Credeţi-mă, dacă am o problemă eu voi apela direct către persoanele apropiate.

4. Făţarnicii. Oh, făţarnicii sunt nişte vipere în piele de om. Pe faţă te ung cu miere, iar pe la spate aruncă tot noroiul în capul tău. Am înţeles că dacă o persoană vorbeşte de rău despre cineva de faţă cu mine, mai târziu va merge la cel pe care l-a vorbit de rău şi va discuta deja persoana mea.

5. Cei care uită binele. Sunt prea mulţi din ăştia, de aia lumea este nefericită. Este o vorbă: Îi faci omului bine toată viaţa, şi nu va observa, dar e destul odată să nu-l ajuţi, şi va ţine minte mereu.

6. Neserioşii. Paradoxal, dar nu-mi plac nici oamenii care râd mereu, cu care nu poţi discuta ceva pe teme serioase. Nu-mi insuflă încredere un om care este enervant de vesel tot timpul.

Până una-alta mi-am amintit doar 6 categorii de oameni care nu-mi plac. Scriind parcă s-a micşorat un pic ciuda din ultimele zile.🙂

Mariana Galben

 

One thought on “Persoanele pe care nu le iubesc

Lasă un răspuns

