14 lucruri pe care să le fac în 2014

Image

A început un nou an. Și ca în fiecare an nou îmi propun să schimb ceva în viață. Da, și în 2014 doresc să schimb ceva. Dar de data aceasta fac un mic plan (poate astfel voi reuși).

În continuare scriu 14 lucruri pe care am de gând să le fac în 2014.

1. Să-mi vizitez părinții cel puțin de 14 ori.

2. Să citesc 14 cărți.

3. Să fac zilnic efort fizic.

4. Să-mi văd mai des prietenii.

5. Să cunosc cel puțin 14 oameni noi.

6. Să merg la 14 concerte și spectacole.

7. Când se face cald să merg în fiecare weekend în pădure sau într-un scurt tur turistic prin Moldova.

8. Să-mi sădesc încă niște flori.

9. Să fiu la fel de eficientă la serviciu, dar cheltuind mai puțin timp personal.

10. Să încerc să mențin o relație mai mult de 14 zile.

11. Să petrec 14 zile din concediu odihnindu-mă.

12. Să cresc părul cu cel puțin 14 centimetri🙂

13. Să vizitez cât mai multe orașe europene (dacă tot urmează să obținem regim fără vize cu UE în 2014)

14. Cea mai complicată sarcină: să slăbesc cel puțin 14 kilograme. (Pentru mine e greu. Sunt leneșă și fără tărie de caracter)

Mariana Galben

P.S.: Mă duc să mă cântăresc.🙂

Lasă un răspuns

