Jurnalism moldovenesc

Astăzi m-am convins a mia oară că jurnalismul moldovenesc pe alocuri e de-a oaia. De mult timp scot în evidenţă titlurile proaste şi mă minunez că nimic nu se schimbă. Dar astăzi am găsit o ştire, care se vrea serioasă, făcută în baza unei informaţii care nu există în realitate.

Mi-am propus să nu fac publice numele instituţiilor care scriu titluri aiurea, şi nu dădeam link-uri niciodată. Însă astăzi a fost culmea. Portalul de ştiri care se consideră numărul 1 în Moldova a făcut ştire dintr-un presupus mesaj al vicepremierului rus Dmitrii Rogozin referitor la a-l declara persona non-grata în Rusia pe primarul de Chişinău Dorin Chirtoacă.

Iată ştirea fotografiată:

Image

Deci acel mesaj inserat în ştirea Unimedia este o farsă, este o imagine făcută de un internaut din Moldova. Jurnalistul însă nu s-a obosit să-l caute pe Rogozin pe twitter, şi nici nu şi-a pus întrebarea dacă Rogozin ştie a citi în română fiindcă face trimitere la o ştire de pe adevărul.ro.😀

Cât timp eu scriu postarea pe blog, cei de la Unimedia au scos ştirea. (Dez)Informare numărul 1 în Moldova.

Mariana Galben

P.S.: Îi spun un mare mulţumesc domnului Tudor Darie, unul din fondatorii Unimedia, că nu m-a angajat acum vreo 4-5 ani.

P.P.S.: Nu, nu este o răzbunare, până acum n-am avut nicio pretenţie către portalul numărul 1 din Moldova.

Lasă un răspuns

