Ministerul de interne se reformează totuşi

Imagine

foto tribuna.md

La 25 septembrie am postat pe blog un text cu titlul „Adresare către ministrul de interne” (poate fi văzut aici). În text semnalam problema de comunicare din cadrul ministerului Afacerilor Interne, în special comunicarea cu mass-media. După ce l-am postat am avut unele remarci cu mulţumire din partea celor a căror muncă am apreciat-o, unele mesaje prin care şi alţi colegi din presă au spus că au probleme.Dar postarea e „cu barbă”.🙂

Peste câteva zile am primit de la MAI lista tuturor comunicatorilor ministerului şi din subdiviziuni. După aceasta am uitat de postare, dar într-o zi în inbox-ul de pe facebook am primit câteva mesaje în care eram numită „fufă”, eram întrebată de ce nu vin dacă sunt invitată, mi s-a spus să las nasul mai jos, că tot răul făcut se va întoarce împotriva mea şi să scriu pe blog despre aceasta.

Nici nu înţelegeam cine şi de ce mi-ar scrie aşa ceva. Pe facebook avea un pseudonim, Marine LLa S, însă în căsuţa cu link-ul la profilul acestui om apărea numele „Mariana Telega”. Am încheiat discuţia cu persoana când am văzut că nu vrea să explice clar care este problema. Însă atunci mi-am amintit că MAI a avut o conferinţă de presă în acea zi la care nu am putut merge eu sau vreun coleg de-al meu (probabil la aceasta se referea când a scris de ce nu mă duc dacă primesc invitaţie). Plus la aceasta, pe blog nu am scris de rău despre altcineva.

Am scris pe facebook că primesc astfel de mesaje şi că bănuiesc pe cineva din serviciul comunicare al MAI. A doua zi am fost contactată de la Guvern ca să dau detalii despre aceasta şi după ce am trimis o scrisoare cu toată informaţia, plus conversaţia, am fost contactată de către ministrul de interne, care mi-a solicitat să colaborez cu cei de la combaterea crimelor cibernetice ca să elucidăm cazul.🙂

Ei bine, mâine am fost invitată la poliţie.🙂

Totuşi se schimbă ceva la MAI?

Mariana Galben

P.S.: Oare cât de „deştept” trebuie să fii ca să ameninţi şi să scrii mesaje ofensatoare la adresa unui jurnalist lucrând la Ministerul de interne?🙂

Lasă un răspuns

