Există viață și după facebook :)

facebook-closed-march-15-2011După câțiva ani de „dependență” facebook-istă am dezactivat profilul. M-am simțit ca și cum am rupt relațiile cu o persoană dragă. Chestia este că în lista de facebook am mai multe persoane dragi, oameni cu care am devenit prieteni virtuali, cu unii ne-am văzut și în viața reală, cu alții nu, dar sunt oameni care mi-au devenit apropiați cu trecerea timpului. Facebook îmi comunica despre schimbările din viața prietenilor virtuali, cineva se căsătorea, cineva devenea părinte. Am aflat despre bucuriile și tristețile celor din lista mea. De asemenea, deseori facebook mă ajuta și în interes de serviciu, am vorbit cu deputați, miniștri, analiști și alții tot prin intermediul acestei rețele.

Am decis să dezactivez profilul atunci când am observat că las prea multă lume în viața mea, în gândurile mele. Am observat că am început să postez doar de dragul postărilor, ca și cum vorbeam mult și aiurea. Am început să mă schimb, eram un om în viața virtuală și alt om în cea reală. Pe facebook am cunoscut oameni de care m-am îndrăgostit, tot pe facebook am cunoscut oameni pe care acum nu-i suport, am adăugat oameni în listă, am lichidat mai apoi, pe unii i-am blocat ca și cum i-aș șterge din viața mea.

Mi-am făcut o „vacanță”. Vreau să devin imună, să nu mai am dorința să postez aproape despre orișice. Ce-i drept eu și în realitate sunt prea deschisă (este o zicală în rusă care sună cam așa: Limba mea – dușmanul meu). Cred că e timpul să mă maturizez. Credeam că mă voi plictisi de facebook, dar se pare că în lista mea de prieteni am oameni prea interesanți🙂 De aceea a fost nevoie să fac forțat o pauză.

Am 24 de ore de când nu am accesat profilul. Recunosc, am avut tentația să intru, dar m-am abținut citind. Azi am așteptat 2 ore declarațiile politicienilor după ședința Consiliului Suprem de Securitate convocat de președinte. De obicei, așteptând atât eu stăteam pe facebook, astăzi am citit din greu „Urzeala tronurilor” de George R. R. Martin.🙂 Acum, fără facebook, scriu pe blog, seara voi reuși să mă uit vreun episod nou din serialele pe care le privesc. În weekend voi merge să mă dau cu rolele (noua mea pasiune). Și nu în ultimul rând – mă voi culca mai degrabă noaptea. ^_^

Mariana Galben

P.S.: Nu, nu am de gând să vă spam-uiesc cu postări pe blog dacă am renunțat temporar la facebook.😉

Lasă un răspuns

