Reguli de viață. Mariana Galben

mg

Mariana Galben, 26 de ani, reporter la agenție de știri, moderator la Blogul cu doi Galben(i)

Sfaturile. Nu iubesc să primesc sfaturi, nici să dau. Sunt enervanți oamenii care își bagă sfaturile de parcă ar fi cei mai pricepuți din lume. Dacă am cap pe umeri este pentru ca să gândesc cu el – ceea ce recomand tuturor.

Lipsa umorului. E greu să comunici cu cei care nu au simțul umorului. E foarte greu. Într-o societate plină  de probleme, precum cea moldovenească, e dublu mai greu să mergi pe drum și să vezi mereu fețe înăcrite.

Prostia. Nu înghit prostiile și proștii. Nu-mi place că prostia se promovează: titluri idioate în presă, informații ca pentru retardați, etc.

Fumatul. Mereu m-am expus împotriva fumatului. Îi cred pe fumători niște „kamikaze”, aceste persoane se sinucid, dar îi otrăvesc și pe cei din jurul lor.

Discriminarea. Of, deseori sunt luată drept feministă deoarece nu doresc să fiu discriminată din cauza că m-am născut femeie. Sunt împotriva oricărui tip de discriminare.

Femeia – sexul slab. Da Doamne iartă-mă, ce fel de sex slab dacă aproape toate femeile nasc? (da am auzit că e foarte dureros) Ce fel de sex slab când văd femei polițiste, în armată, etc? Stimați bărbați, femeile care se prezintă ca fiind slabe de fire vă manipulează.

A fi într-o relație numai de dragul relației.  Nu sunt expertă în relații, în general cam fug de responsabilități și nu pot întreține o relație de lungă durată. Dar să fii cu cineva numai ca să nu fii singur(ă), da mai dă-o încolo de treabă!

Dezmierdările. Eu îi înțeleg pe oamenii care se iubesc, îi înțeleg pe toți, dar dezmierdările în public, numirile de puișor, gogoșel, șoricel, elefănțel, etc, sună prostești pentru oameni alde mine, și nu cred că-s unica.

Judecata societății. Da nu-mi pasă ce crede societatea despre mine. Îmi pasă doar să fiu iubită de oamenii dragi din jurul meu, de familie și de prieteni. Nu mă atinge dacă mă critică un om care nu înseamnă nimic pentru mine. Cred că dacă fiecare s-ar uita la bârna din propriul ochi, lumea ar fi mai frumoasă.

Iubesc viața. Am prea puțin timp ca să mă frământe problemele minore. În cei 26 de ani am înțeles că doar moartea este ireparabilă. Mă bucur de fiecare clipă alături de cei dragi.

Singurătatea. Iubesc să fiu în echilibru intern. Îmi place să gândesc în singurătate. Cândva mă temeam să rămân singură, acum înțeleg că doar când stau în singurătate sunt așa cum îmi doresc.

Discuțiile cu tentă sexuală. E o parte a umorului și este foarte ușor să glumești pe tema sexualității. Oamenii rigizi evită să vorbească despre sex, consideră că e o temă tabu. Eu îi văd pe cei care se uită ciudat la discuțiile despre sex ca pe niște maniaci care doresc să-și ascundă adevăratele gânduri. Probabil greșesc. Cert este alta – dacă vorbesc despre sex nu înseamnă că sunt neserioasă, că nu pot discuta la fel de liber pe alte teme.

Lauda. Mă simt incomod când sunt lăudată. Eu nu pot lăuda. Din păcate deseori am văzut laudă fățarnică și nu pot scăpa de sentimentul că dacă cineva îmi laudă o alegere, o decizie, o știre, înseamnă că se lingușește.

Lasă un răspuns

