Cum jurnaliştii fac ştiri

Astăzi, 21 august 2013, deputatul democrat Sergiu Sârbu a scris pe facebook:

„Respect mare pentru politia noastra, in special Centrului pentru combaterea crimelor informatice a IGP. Citeva luni in urma in internet au aparut unele comentarii aonime extrem de ofensatoare la adresa familiei mele. Ce i-a dorit aceea persoana sotiei mele si copilului nenascut mai bine sa nu stie nimeni, asta depaseste albia normalitatii si integritatii psihice.

Am fost informat ca persoana a fost depistata si sancionata contraventional. Acum abia astept sa stau de vorba cu el si sa vad daca are curajul sa repete in fata acele cuvinte. Persoana este un secretar PCRM. Acum stau uneori si ma gindesc, pe cine eu am aparat atitea ani?! Exista oare ceva sfint in unii oameni?! Slava Domnului ca m-a luminat!!! Inca odata respect politiei!!!”.

De aici au apărut ştirile.

Безымянный

Eu înţeleg că e persoană publică, e deputat, informaţia e veridică, dar dragi colegi, chiar nu vă dă în cap că ar putea cineva să spargă contul domnului deputat? Dacă apare o informaţie despre mai ştiu eu ce, tot veţi prelua şi veţi face ştiri?😉

Mariana Galben

Lasă un răspuns

