Am sfârșit un an de chin obligatoriu la Orange. Plec.

Imagine

Operatorul de telefonie mobilă Orange, dacă reușește să te convingă să treci la abonament, te obligă să rămâi la abonament timp de un an, chiar dacă nu ai luat telefon, modem sau alte beneficii de la ei, și chiar dacă după o lună constați că ție nu-ți place să fii la abonament la ei.

Pentru a putea să trec înapoi la opțiunea prepay sau și mai nou, să-mi portez numărul la un alt operator de telefonie mobilă din Moldova, a trebuit să-i mai rabd o perioadă de când a început portarea. Acum am făcut un an (cred că se compară cu un termen de închisoare) și am decis să renunț la serviciile Orange.

De ce am decis să renunț la aceste servicii:

  1. Abonamentul Orange e enervant. Eu, eram deprinsă să pun pe cont atunci când am nevoie, adică am cheltuit tot contul îl reîncarc, nu am cheltuit – poate să stea și câteva luni neîncărcat fără să mi se suspende serviciile. O parte din concetățenii mei au câte două telefoane, iar unul din ele este cel mai des de serviciu. Păi ajungi într-o perioadă să nu cheltuiești contul de pe telefon deoarece ai vorbit în mare parte în interes profesional, iar cu cunoscuții și prietenii vorbești mai mult online sau atunci când ieșiți undeva. Păi iată, Orange îmi bloca permanent contul telefonului personal deoarece eu uitam să pun pe cont știind că nu-i epuizat. E enervant!
  2. Serviciile Orange nu se reconectează automat. Despre deconectarea serviciilor am scris mai sus. E alta treaba că după ce plătești abonamentul serviciile nu se reconectează automat. Și e enervant. Ultima picătură a fost luna trecută. Un coleg de serviciu și-a uitat cardul de memorie pentru aparatul foto la birou și m-a rugat să i-l trimit prin taxi. Ieșind din clădire nu am găsit vreun taxi staționat și am încercat să chem unul. Telefonul personal cu contul blocat, iar din birou eram ieșită. Am pus banii pentru abonament pe cont și știind că de fiecare dată trebuie să contactezi serviciul clienți ca să le ceri să reconecteze serviciile, am sunat la ei. Nu exagerez și nu mint, era vineri seara și am așteptat 6 minute să răspundă un operator. La modul cel mai serios eu turbam. Mi-a răspuns totuși cineva și am rugat să reconecteze serviciile la numărul de telefon de pe care sun și încercând să ajung la un taxi care staționa la semafor, am închis. Servicile nu mi-au fost reconectate. A trebuit să mai sun odată, să aștept iarăși, ca să le răspund la niște întrebări tâmpite. Care esre numărul meu, care este numele meu etc. E abonament oameni buni! Aveți datele mele! Nu cred că o persoană străină are mare interes să-mi reconecteze serviciile!
  3. Ofertele Orange pentru a-și păstra clienții sau pentru a-i atrage pe alții nu sunt pe placul meu. La doar 80 de lei pe lună primești 300 minute naționale și 300 SMS, plus 300 MB internet mobil. Asta numai în cazul în care mai plătești și abonamentul de cel puțin 80 de lei. Deci la oferta din abonament se adaugă și cea de încă 80 de lei (în total 160 lei) ca să ai ceva ce și până acum nu întotdeauna consumai. Pffff, mulțumesc, așa ofertă nu-mi trebuie! Din câte știu, un operator concurent la 160 de lei îți dă totul nelimitat – minute, SMS și internet. Orange, ca să-ți dea nelimitat apeluri și SMS cere să-i plătești 500 de lei lunar, iar internetul pe mobil ți-l limitează la 5 GB.
  4. Orange pune limită la durata apelurilor. Mă refer la apelurile cică pentru fidelitate, cu numerele magice sau preferate. Un apel în așa cazuri costă puțin, doar că Orange nu te lasă să vorbești cât îți poftește inima, ci după 15 minute îți întrerupe apelul, iar după ce revii la aceeași persoană ești taxat din nou.

Din păcate în Moldova sunt doar 3 operatori de telefonie mobilă și cred că fiecare are șiretlicurile sale cum să câștige mai mult pe seama clienților. Încă nu am luat decizia definitivă la care alt operator din celelalte două voi trece, cert este că sunt mulțumită de faptul că-mi pot porta numărul și nu mai trebuie să suport Orange-ul.

Poate se întâmplă ca această postare să fie citită de persoane care deja și-au portat numerele de la un operator la altul. Aș vrea să aflu experiența voatră. Mulțumiți sau nu prea?

Mariana Galben

P.S.: Eu vă îndemn să nu suportați ceva ce nu vă este pe plac, mai ales când singuri plătiți pentru servicii.😉

One thought on “Am sfârșit un an de chin obligatoriu la Orange. Plec.

  1. Partea rea e că, după 1 an de utilizare a un alt operator, vei reveni la acest articol, vei șterge 1-2 aliniate și îl vei posta din nou, de data asta cu numele operatorului nou.
    Am plecat de la Orange acum 5 ani, acum mă gândesc să mă reîntorc🙂
    Știi cum e la noi, vrei să fii mulțumit sută la sută – get your own operator with blackjack and hookers )

Lasă un răspuns

