Obama, Putin și Timofti se duc la Dumnezeu să-l întrebe peste cât timp poporul lor va fi fericit

Primul s-a dus Obama și îi zice lui Dumnezeu:
– Doamne, peste cât timp poporul meu va fi fericit?
Dumnezeu răspunde :
– Peste 10-15 ani.

Obama se apucă de plâns , Dumnezeu îl întreabă de ce plânge, la care el răspunde:
– Pentru că peste atâta timp eu voi fi bătrân și nu o să mă pot bucura alături de el.

Acum era rândul lui Putin. El îl întreabă pe Dumnezeu peste cât timp poporul lui va fi fericit, Dumnezeu îi spune că peste 50 de ani la care Putin se apucă și el de plâns.

Dumnezeu îl întreabă de ce plânge la care el raspunde:
– Peste 50 de ani eu voi fi mort și n-o să mă pot bucura alături de poporul meu.

Acum vine Timofti,
– Doamne, peste cât timp poporul meu va fi fericit?
Dumnezeu se apucă de plâns, iar Timofti îl întreabă de ce plânge. Dumnezeu răspunde:
– Pentru că atunci nici eu n-o să mă pot bucura alături de poporul tau!

тимофти

D.😀

One thought on “Obama, Putin și Timofti se duc la Dumnezeu să-l întrebe peste cât timp poporul lor va fi fericit

Lasă un răspuns

