Marion Bartoli s-a retras din tenis (Video)

Marion Bartoli, campioana de la Wimbledon, și-a anunțat retragerea din circuitul mondial imediat după înfrângerea cu Simona Halep, din turul secund al turneului de tenis de la Cincinnati. 

0,,12781~12144590,00

„Acesta a fost ultimul meu meci al carierei. Îmi pare rău”, astfel a început Bartoli conferința de presă care a venit ca un trăsnet în capul ziariștilor prezenți. „E timpul să mă retrag și să pun capăt carierei”, a mai spus franțuzoaica.

Ea a spus apoi și de ce a luat această decizie. „Corpul meu nu mai poate. Am avut deja o mulțime de accidentări de la începutul anului. Sunt în circuit de foarte mult timp și mi-am forțat foarte mult limitele de-a lungul turneului de la Wimbledon. Am dureri în tot corpul după 45 sau o oră de joc”, a spus, printre altele, Bartoli.

Mai jos puteți vedea un interviu realizat de cei de la WTA, unde Marion povestește mai detaliat de ce pleacă și ce planifică să facă pe viitor:

D.

Lasă un răspuns

