De ce băieții nu se tem?

Merg seara spre casă. Locuiesc într-o zonă mai puțin iluminată (oare unde în Chișinău este lumină destulă?). Cum puțin iluminată, adică lumină e atât cât să nu dai într-un copac, în rest parcă mergi prin străchini. Lângă magazinul din preajmă deseori stau grupuri de băieți, indiferent de timp, cu bere la o țigară. Astăzi, nu știu de ce, le-am atras atenția. Unul m-a chemat la ei în rusă, altul în română mi-a strigat: „Hai, domniță, vin încoa, la noi e cald!”.

Eu m-am făcut că-s surdă și mută!

Acum mă întreb: de ce băieții nu se tem de fete necunoscute?

Cei care mă chemau, dacă nu au ochi de pisică, puteau să vadă doar după siluetă că-s fată, în rest nimic.

Cum poți chema/cocheta cu o persoană străină despre care nu știi nimic? Da poate arăt ca muma pădurii? Poate am niște dinți strașnici și un miros oribil din gură? Poate sunt cu gânduri maniacale sau oleacă dusă cu pluta? Chiar nu se tem băieții că o pot da în bară când abordează pe cineva necunoscut? Ce e aceasta, curaj, dorință de a avea cât mai multe partenere (!) sau prostie?

M.

P.S.: Da, eu sunt foarte fricoasă, dar cel puțin știu că nu risc să fiu omorâtă, violată sau jefuită din cauza că am cochetat/ieșit cu toți care pică.

One thought on “De ce băieții nu se tem?

Lasă un răspuns

