Zinaida Greceanîi se pregătește de prezidențiale?

Ieri, 4 noiembrie, deputatul Zinaida Greceanîi a anunțat că părăsește Partidul Comuniștilor. (A anunțat prin gura lui Igor Dodon, dar nu-i pe asta). Păi iată, ieri, fiind la briefingul de presă eu n-am recunoscut-o pe doamna Greceanîi până nu a spus Dodon pe cine are alături.

Este o vorbă: Ptiu nici nu te-am recunoscut, sau te măriți degrabă, sau îmbogățești.😉

Nici nu e de mirare că n-am recunoscut-o pe fosta membră PCRM, eu n-am mai văzut-o în realitate până ieri, iar de la televizor și de prin presă mi-o aminteam așa

 

sau așa

 sau așa🙂

 și când colo, ieri o văd așa

  Revenind la vorba mea de mai înainte, wikipedia informează că Zinaida Greceanîi este căsătorită și mamă a doi copii. Deci varianta că s-ar căsători fiindcă nu am recunoscut-o – cade, rămâne cea că s-ar îmbogăți. (oare cu salariul de președinte?)😉

Și ca să revin la întrebarea din titlu: tare-i interesantă metamorfoza doamnei Greceanîi. Igor Dodon parcă în perioada electorală tot se schimbase. Am scris aici despre asta.

Deci se pregătește doamna fost comunist de prezedențiale? Tu ce crezi?

M.

P.S.: căutând dacă e căsătorită, am găsit pe wikipedia că Zinaida Greceanîi s-a născut la data de 7 februarie 1956, în regiunea Tomsk din Federația Rusă. Părinții ei proveneau din satul Cotiujeni (raionul Briceni) și fuseseră deportați de către regimul comunist din Republica Moldova în lagărul din regiunea Tomsk (Siberia) din motive confesionale. Paradoxal nu?

Lasă un răspuns

