Zimbru – Sheriff. Impresii. Fotografii.

Din câte meciuri am văzut ale echipei Zimbru doar cu Dacia ei au arătat fotbal (deși mai mulți mi-au zis că meciul ar fi fost teatru). Astăzi, 30 octombrie, Zimbru a jucat pe teren propriu cu Sheriff, și a pierdut. Oricum, am făcut câteva fotografii și vă propun o galerie mai jos.

Să mai îndrăznească să spună cineva că suporterii sunt bătăuși și inculți! Cine a mai făcut azi așa? Ei n-au uitat de „cele două inimi gemene” nici în timpul meciului!!!Suporterii Zimbru – cei mai fierbinți suporteri din lume😉Zimbrii atacă.Frumoasă priveliște, impresionantă!Acum pun o fotografie special pentru fete😉 Încă o demonstrație că ceea ce fac suporterii e mai interesant decât ceea ce se întâmplă pe teren. (Când am rugat pe cineva să-mi propună un titlu pentru postare a propus: meci de rahat)

Dacă n-avem noroc de fotbaliști buni, măcar suporteri mai buni decât oriunde să avem!😉

M.

Lasă un răspuns

