Here i am

Am găsit câte ceva din filmulețele, spoturile și videourile, în care am fost actor, sau am venit cu idei, sau poate am ajutat cu ceva. Din ele am decis să fac un filmuleț, în care să prezint momentele cele mai interesante, unde am fost implicat, sau unde am fost martor ocular.

Țin să vă informez că aceste lucrări au fost elaborate în cadrul diferitor proiecte la care am participat și la care m-am simnțit foarte bine, pentru că am fost înconjurat de oameni minunați. Important este, că toate au apărut în acest ultim an, așa că sunt încă proaspete și îmi provoacă aceleași emoții ca pe atunci cînd lucram la ele.😉

Filmulețul se numește ,,Here i am” și sper să vă placă. Vizionare plăcută:

D.🙂

Lasă un răspuns

