GalbenTube, canalul meu pe YouTube

Îmi place mult să filmez, să fotografiez și să montez. De aceea, am decis să-mi fac propriul meu canal pe YouTube, ca să mă pot împărtăși cu videourile pe care le-am făcut deacum, sau pe care planific să le fac.🙂

Am găsit ca de obicei o denumire a canalului, legată de numele de familie și anume: GalbenTube.🙂 Ceea ce-mi pare original și atractiv. Vouă cum vă pare?

Vă invit să vedeți ce am reușit să adaug acolo până acum și să faceți cunoștință cu promo-ul proaspăt realizat.😉

D.😉

Lasă un răspuns

