Pultusk-orășelul polonez, pe care am reușit să-l îndrăgesc.

Altă lume, altă tară, alți oameni și un alt loc de trai pentru o perioadă nedeterminată. Asta am eu acum și asta-mi place. Mereu am vrut să văd ceva nou, ceva diferit de Moldova, ceva special. Acum cred că asta am și o țin cu dinții.😀

Cum eu sânt printre puținii oameni din Republica Moldova, care am ajuns în orășelul Pultusk din Polonia, am decis să dedic ziua de azi curiozitații și am făcut o raită prin oraș, unde am fotografiat tot ce mi s-a părut interesant și tot ceea ce trebuie să vadă și lumea din afară.

În continuare vă propun să vizionați un filmuleț pe care l-am încarcat azi pe YouTube, care prezintă o galerie foto cu cele mai frumoase locuri și câteva momente curioase, din acest mic orășel.

Vizionare plăcută:

D.😉

One thought on “Pultusk-orășelul polonez, pe care am reușit să-l îndrăgesc.

Lasă un răspuns

