Moldovenii pot juca fotbal!

Unde-s, dragă doamne, fotbaliștii buni când joacă naționala Moldovei?

Am fost azi la meciul Zimbru-Dacia! Extraordinar meci! Eu nici la națională nu țin minte vreun meci care să fie atât de incitant!

Omul meciului este, indubitabil, Nicolae Calancea!

A avut o prestație de nota 10+ și nu merita să primească gol. Aveam impresia că Zimbru avea în apărare doar portarul. A salvat de nenumărate ori echipa, deși mă așteptam că va evolua slăbuț. Am fost plăcut surprinsă!

Dacă să compar echipa Zimbrului  de azi cu cea de sâmbăta trecută din meciul cu Sheriff, atunci astăzi galben-verzii parcă au fost alții.

Însă hai să relatez un pic din cele văzute de la început.

Am ajuns la stadion cu 20 minute înaintea meciului și, pac, rânduri la case. Rânduri serioase. Am stat exact 16 minute în rând și mi-am luat biletele, dar mai erau în urma mea. Aici tot am fost surprinsă, nu mă așteptam să fie prezentă atâta lume la meci. (Eh, cum îmi subestimam eu concetățenii!)

A început meciul și ca de obicei suporterii zimbriști își susțineau echipa. (Apropo, aici poate mă lămurește cineva, ce-i cu anunțul cela de pe site la Zimbru că cică n-ar mai primi suporterii pe teren până nu se elucidează cazul cu bătaia fotbaliștilor de culoare de la Dacia?)

Au început a marca!

Zimbru câștigă 2-0 și Calancea a salvat poarta de nenumărate ori, chiar și lovitura de la 11 metri a reținut-o!

Dacia luptă în continare și pentru asta un mare respect, fotbaliștii nu au renunțat până în ultima clipă, bravo lor. Ceea ce nu pot să spun despre suporterii daci. E pentru prima dată când îi văd, și s-au pregătit bine, dar au ieșit cu toții de pe stadion cu 20 de minute înainte de sfârșitul meciului. Eu cred că fotbaliștii s-au simțit jigniți, desigur dacă suporterii nu fac așa la fiecare meci.

Nu vreau să credeți că-s părtinitoare, deși îmi plac suporterii zimbriști, dar ei chiar își susțin echipa până în ultima clipă, indiferent de rezultat!

Dacia  a marcat totuși un gol! Se vedea că Nicolae Calancea se resimte (și-a pipăit o bucă toată repriza doi), dar n-a meritat să încaseze golul! A fost prea bun astăzi!

Zimbru a câștigat, au mai marcat un gol spre sfârșit! Au mulțumit suporterilor cum fac ei de obicei și au plecat învingători la vestiare!

Eu am rămas impresionată de meciul ăsta! Avem și noi fotbal, oameni buni!

Să vă pară rău celor care n-ați fost, ați ratat multe!

Dacă Nicolae Calancea ar juca așa ca azi mereu, ar fi de 10 ori mai bun decât Namașco!!!

M.

P.S.: La urmă pun o foto, ultima făcută pe stadion, doar mi-a părut curioasă!

6 thoughts on “Moldovenii pot juca fotbal!

  1. Mariana, la derby-ul trecut suporterii Zimbrului au procedat la fel ca si suporterii Daciei azi, ia si te intereseaza😉
    referitor la meci, nu a fost un meci pe bune, ci a fost circ, tie ca o persoana care nu prea stie fotbal, iti dam crezare ca nu-ti dai seama.

  2. Eu am scris părerile mele legate strict de acest meci! Dacă moldovenii dau dovadă că joacă fotbal doar făcând circ, atunci las să facă mai des, deoarece mie, unei nepricepute, mi-a plăcut ceea ce am văzut. Păcat că nu-s toţi aşa pricepuţi ca voi, în fotbal, că n-am mai merge nimeni la meciuri, am sta şi am bodogăni că-i circ, sau am ieşi la mijlocul meciului de pe teren.
    Pe blogul meu îmi scriu părerile (la lucru fac ştiri şi investigaţii, caut surse şi informaţii), iar pe blog am dreptul să scriu ce-mi trăsneşte în cap! Deci vreţi citiţi, nu vreţi – treaba voastră!

  3. bu-ha-ha
    tipa muDacii au protestat….:D😀😀
    bleaaaa, mor de rîs….toţi ca unul „Născuţi să fie utraşi”:D😀😀

Lasă un răspuns

