Despre Vadul lui Vodă

Recent am fost la Vadul lui Vodă.

Din primele clipe mi se crease impresia că nu mă aflu în Moldova. Totul era prea bine pus la punct, prea curat, oamenii păreau prea fericiți în jurul meu.

Această impresie am avut-o până nu am constatat că la Vadul lui Vodă totul e mai scump decât în Chișinău chiar.

Nu mă refer doar la cazare (500 lei/zi o cameră cu 3 locuri), dar la produse și la servicii în general.

Deci aici se odihnesc mulți dintre cei care nu poartă grija banilor, adică o mică parte din locuitorii RM.

Vă prezint o galerie foto, prin care încerc să ilustrez ce văzui la Vadul lui Vodă.😉

De asemenea, mi-a sărit în ochi numărul polițiștilor de acolo. Practic la fiecare pas erau prezenți.

Iar în continuare concluzionați singurei.😉

M.

2 thoughts on “Despre Vadul lui Vodă

  1. Eu am fost pentru citeva ore saptamina trecuta la IT Relax, de la Vadul lui Voda. Nu zic, e bine, e frumos, bazin curat, pentru adulti si pentru copii aparte. Pretul: 100 euro pe zi. Mai departe, 2 portii de cartofi prajit, 2 pahare de suc si o felie de peste costa 300 lei. In loc de 3 zile aici, te poti duce pe-o saptamina in Turcia.

  2. Voi ați ales-o chiar pe cea mai cea mai! La Sirius nu-s așa de „sălbatice” prețurile. Dar sunt și mai ieftine pe acolo. Căsuțe cu condiții nu prea, dar ce contează condițiile când intram doar să dormim vreo 2 ore în cameră.😀

Lasă un răspuns

