Fotbal dintre români

Am fost azi la fotbal, meciul dintre Zimbru Chișinău și Ceahlăul Piatra Neamț.

Fotbal ca fotbal, n-am avut nici impresii extraordinare, dar nici decepții. Au făcut egalitate, așa cum se cuvine între frați.🙂

Dar mai mult mi-a plăcut ce se întâmpla în tribune, cum a menționat o prietenă: „ Nu-i atât de interesant meciul cât suporterii!”.

Zimbru are parte de suporteri excelenți, practic nu le-a tăcut gura tot meciul (de unde atâta voce în ei?). Stadionul era mai mult gol decât plin, dar mâna ceea de zimbriști au făcut galerie cât 11000 de oameni.😀

La fotbal am adus cu mine și două fete voluntare în Republica Moldova, una din România, iar alta din Polonia. Deci Ceahlăul deja avea cel puțin doi suporteri pe stadion. (românca a convins poloneza să susțină Ceahlăul)🙂

Fetelor le-a plăcut meciul, le-a plăcut și cum s-au prezentat suporterii noștri, dar și fotbaliștii noștri le-au părut frumușei. (Normal!)😛

Unica ce m-a deranjat pe mine a fost interzicerea unui polițist să fac fotografie de unde îmi venea mie bine, m-a pus să trec la un metru de gard, de parcă aveam să-i dau lui Calancea în cap cu aparatul. Moldovenii, uneori, fac abuz de corectitudine, mi-a stricat toate cadrele bune, parazitul.😦

Altul a cochetat cu poloneza noastră și am constatat că știe mai bine engleza decât rusa. (!) Wow! Și a vorbit la telefon toată repriza doi, puteam să trag o fugă pe teren și să-l ciupesc pe Calancea de funduleț că nu mai avea cine mă opri.😉

Iată și viitorul fotbalului moldovenesc:

Iar aici e doar o imagine curioasă. Zimbru are și astfel de suporteri oare?😉

M.😉

P.S.: „Mariana persoana din ultima poza e un fan invechit a echipei Zimbru. In tinerete venea si sustinea Zimbru din Galerie. Acum are familie,e in virsta dar mereu e prezent la meciurile Zimbrului,deja nu in galerie sa fie activ dar tot in sectorul 8 sus pe ultimul rind…” (este comentariul, dar am ținut șă-l postez și aici ca scuze pentru gafa mea)

4 thoughts on “Fotbal dintre români

  1. Mariana persoana din ultima poza e un fan invechit a echipei Zimbru. In tinerete venea si sustinea Zimbru din Galerie. Acum are familie,e in virsta dar mereu e prezent la meciurile Zimbrului,deja nu in galerie sa fie activ dar tot in sectorul 8 sus pe ultimul rind…

Lasă un răspuns

