Ca la moldoveni

Mereu mi-a fost greu să tolerez greșelile scrise. Ori de câte ori puteam eu, fie corectam, fie spuneam persoanelor responsabile să corecteze dacă au scris ceva greșit. Și dacă pe un blog, la o stare, la un comentariu… mai pot fi tolerate erorile, atunci pe acte, inscripții, panouri și semne indicatoare ele n-ar trebui să apară deloc.

Zilele astea mi-a fost dat să văd într-o baie o inscripție „genială”, cu treceri dintr-un rând în altul „ca la carte” și cu niște concretizări perfecte.

(Dacă-mi zice cineva unde se vând absorbante pentru bărbați și pentru ce le folosesc aceștia îi dau un milion de euro!)😉

Ajungând prin Călărași am trecut cu ochiul peste orășel și am găsit un cuvânt englezesc scris fix pe moldovenește!

Na, poftim!

Ca să fie „fericirea deplină” ajungând aproape de casă am aflat că eu mi-am petrecut copilăria nu în Japca (așa cum scrie în buletin și în alte documente importante), ci în JABCA, asta ne arată indicatorul de pe drum!

Of, ca la moldoveni la nimeni!

M.

5 thoughts on “Ca la moldoveni

  1. Chestia cu absorbantele pentru barbati a fost tare😀, si eu sunt curioasa cine va lua milionul! :)) Greseli din astea in fiecare zi intilnesc,

  2. În general mi se mulțumește când le zic unde au greșit, mă refer la blogeri sau la jurnaliști, dar, da, am cunoscut și eu „botoși” care aveau un comportament de parcă aș avea eu vreo vină că greșesc ei.😀
    Mă-ndoiesc să ia cineva milionul!😛

  3. Hai ca am patit-o si eu… O corectasem pe una (altfel nu pot sa’i zic) care a scris un anunt intr-un bar ( pe o foaie A4, din 8 cuvinte – 4 erau cu greseli :d ) si m’o luat la trei parale… ca cica o fac pe desteapta si sa merg sa-mi caut de treaba… Si ca sa vezi…ca rezultat al incapatinarii „uneia” anuntul a atarnat toata vara in ochii vizitatorilor :d

Lasă un răspuns

