De ce toți votează Igor Dodon?!

E zi de duminică, o zi foarte importantă pentru toată țara, dar și o zi istorică pentru Chișinău.

Dis de dimineață grupuri de tineri, soți, îndrăgostiți și membri de partid, mergeau cu fruntea sus să-și lase un vot pentru candidatul preferat. Eu fiind curios am oprit câțiva dintre aceștia și am început s-o fac pe jurnalistul. Le adresam tuturor aceeași întrebare: „pentru cine merge votul dumneavoastră astăzi?” La care am auzit practic aceleași răspunsuri, dar sub diferite forme de exprimare. Să nu întind mult vorba, vreau să vă spun că 99 % dintre cei care au răspuns la întrebare, vor vota Igor Dodon, sau unii chiar votase deacum (îi întrebam și la ieșire).

Sigur că au fost și argumente și dezbateri și convingeri. Chiar doi soți afirmau în gura mare: „de la domnul Chirtoacă nu am primit nimic, dar domnul Dodon este altfel, este un om cumsecade și merită tot respectul”. Mi-am dat eu seama că curge sânge comunist prin venele lor, dar aste e, societatea mereu a avut o opinie (bună sau rea). Interesant, ce le va da domnul Dodon, dacă câștigă!🙂

Dar cea mai mare mi-a fost mirarea când un grup de tineri (atât fete cât și baieți)  la aceeași întrebare au strigat în gura mare: „Igor Dodon PRIMAR”. Au mai spus că vor mai mult decât: „ wi fi-ul de pe Aleea din Parcul Central și mult mai mult decât „prostul” program Prima Casă”. Aici chiar m-au făcut să gândesc la ceea ce putem vedea deseară (când vor fi anunțate rezultatele, sau cel puțin prezentate parțial).

Și alți oameni deschiși spre comunicare mi-au vorbit practic despre aceleași lucruri.

Rămâne să așteptăm rezultatele finale, ca să apreciem manșa de eroare a mini-sondajului meu.🙂

D.😉

Fiecare opinie merită ascultată, dar asta nu înseamnă că este neapărat și corectă.

Lasă un răspuns

