Postarea cu cireșe și căpșune

Am o zi și jumătate de când sunt acasă la părinți.

Mi-am amintit de copilărie. În primul rând părinții mă lasă să dorm până târziu și umblă tiptil prin casă ca să nu mă trezească (ei nu știu că eu nu pot sta mai mult de 7 ore fără net și mă trezesc dimineața la fuguța pentru a naviga), în al doilea rând mama ne hrănește de parcă am venit de pe front chiar acum, și în al treilea rând s-au copt cireșe și căpșune. Bucurie mare pe capul copiilor (și pe-al meu tot) și pe capul graurilor.

Cât îi ziua de lungă îmi fac treabă prin grădină, poate-poate a mai apărut vreo căpșună coaptă.

Cu cireșele e altă treabă. La părinți încă-s verzi, dar avem vecini cu cireșe mai grabnice și am cerut voie să culeg câteva cireșe.

Am cules cireșe, luptând cu graurii, mari amatori de astfel de fructe!😀

Așa cum D. e nevoit să stea în capitală (susține examenele de zor) am pregătit cireșe și pentru dânsul. Tot îs mai bune de acasă!😉

Acasă mă joc cu puișorii, am îmblânzit unul și doarme în mână, acasă beau apă de la fântână fără să umblu cu filtratul și-mi pare mai bună, acasă am văzut cum se face fânul, acasă eu mă simt copil.

E benefică „o fugă” din capitală, aici nu avem panouri cu dodoni, filați, godi, coropceni, buligi etc.,; nu avem microbuze pline-ochi cu oameni, nu avem năduf și nici țânțari…

Campanie electorală este, mai mult zvonuri și intrigi, dar parcă nu-i așa de „acidă”. Se luptă concurenții între ei, se denigrează, dar nu sunt sunați sătenii să li se spună că „e timpul”, nu li se bagă în cutiile poștale maculatură, nu li se lipesc pe garduri fel de fel de mutre.

M.

P.S.: Recomand tuturor, când aveți posibilitatea, trageți o fugă pe la părinți, mai ales dacă trăiesc prin sate.

P.P.S.: Dacă e scris oleacă haotic, cer iertare, ba gâdil motanul, ba alerg să fotografiez o păsărică, ba mai trece careva pe drum și mă întreabă când am venit, cât stau și când mă mărit!😀

2 thoughts on “Postarea cu cireșe și căpșune

  1. Mariana, cred că dacă şi la sat s-ar învârti atâtea sume de bani câte se învârt la oraş, s-ar comite şi acolo aceleaşi abuzuri electorale. În acest sens, nu văd nicio deosebire între sat şi oraş.🙂

  2. Patrunzator postul, mi-ai zadarnicit poftele de capsuni si cirese. Din pacate, cand voi ajunge eu la locul de bastina, nu o sa mai fie nici una , nici alta. Insa imi voi amagi pofta trecand pe la piata🙂.

Lasă un răspuns

