Cum spală electorala fundul studenților

De când am ajuns pentru prima dată pe teritoriul căminelor USM de la Malina Mică, am observat că la stația de microbuse erau niște găuri de nu mai era mult până ajungeam la apă (pentru fântână sigur) și tot atunci gândeam: oare când are să le acopere cineva!

Acolo, când ploua, era imposibil de trecut, coborând din microbus trebuia să înoți până pe uscat, microbusele acolo se transformau din albe în negre și încă multe alte caracteristici mai pot aduce în acest sens.🙂

Dar cel mai important este că acum 2 zile acolo au aparut, de nicăieri parcă, o grămadă de lucrători, cu ei și niște tractorașe, tot acolo și ceva pietriș. Adică cineva a dat ordin ca gropile celea să fie astupate, nivelate și în genere reparate. Interesant cine este acel cineva?! Și de ce oare abia acum s-a decis să se apuce de asta?! Unde a fost toți acești ani de studii, când studenții chemau pompierii ca sa-i scoată din acele gropi?!😀 Eu văzând că lucrările merg în toi m-am gândit că e sarbătoare și fuguța m-am apucat de fotografiat tot ce era interesant. Fac o poză, fac două și, hop, simnt o mâna pe umăr:

– STOP, ce faci tu aici? Cine ți-a dat voie? (mă întreabă cineva din spate).

– E spațiu public, bla, bla bla, bla…, îi zic eu.

– De ce îmi fotografiezi lucrătorii?

– Scuze, scuze, nu știam că nu se poate…

– Dar ce vrei să faci cu pozele?

– Vreau să arăt că liberalii lucrează și să mă bucur cu colegii de asta…

– Ei, dacă  pentru asta, mai fă câteva și du-te fuga și spune la toți că ai noștri lucrează… (de se rup în fund (am gândit eu)).🙂

S-a gândit că a găsit PROSTUL, nici prin cap sa-i dea „șefului” că eu încerc să scot din el, de unde au fost trimiși. Cu pozele, sigur că vroiam să arăt lumii cum sunt spălați la fund studenții pe sfârșit de an.

Dar că gropile au fost acoperite și nivelate mă bucur, de nu era electorala studenții încă mai înotau ani și ani…

D.😉

Un gest bun are valoare, atunci când este făcut din suflet.

2 thoughts on “Cum spală electorala fundul studenților

  1. Ca si in Italia se repara drumurile numai in campania electorala,si i-mi pare ca si in Romania se intampla la fel,doar suntem latini cu totii.
    Pacat ca ne lasam pacaliti de fiecare data de cei care mint mai frumos.
    Sa auzim numai de bine.

Lasă un răspuns

