Moldovenii vor la fotbal

Astăzi, 27 mai, începând cu ora 10.30, au fost puse în vânzare biletele la meciul Moldova – Suedia din 3 iunie.

Eu eram prezentă la casele stadionului Zimbru de la 10.20 și deja era lume multă acolo. Nu erau rânduri vizibile, lumea sta cam haotic și nici nu înțelegeam, fiind mai josuță, de se vând deja bilete sau nu. La început se vedea un polițist pe lângă case, dar mai târziu nu l-am mai observat. S-au auzit doar câteva certuri, din cauza că nu înțelegea lumea care și după cine urmează, însă a decurs totul normal și fără situații neplăcute.

Era iritabilă doar încetineala cu care se dau biletele, se crea impresia că cei care și-au cumpărat deja, rămân în continuare în rând.

După două ore de așteptare m-am făcut și eu cu 5 bilete. Ce-i drept n-am găsit în tribuna și sectorul dorit, dar sunt mulțumită și de-atât.

Din câte mi s-a povestit, în octombrie 2010, când a fost meciul Moldova – Olanda, după bilete au venit de 2-3 ori mai mulți oameni. Atunci a fost mare nebunie și mare „speculație” cu biletele. Unii au procurat sute de bilete la prețul de 60 lei și le vindeau cu 200 sau mai mult chiar.

Acum au pus limita de 20 bilete la o persoană. Mie tot mi-a părut mult (păi desigur, aveam nevoie de doar 5), dar în timp ce așteptam rândul am început să vorbesc cu un băiat și el a zis că a venit după 19 bilete, cică pentru toți prietenii.

Stând mai apoi într-o parte am observat o doamnă, care a intrat la casele Zimbrului, pe intrarea de serviciu, și a ieșit de acolo cu un vraf de bilete. Și aici prin pile răzbate lumea!

Doamna din planul doi venise după bilete

Îmi pare bine că moldovenii se „trag” la fotbal. Dacă e să analizăm numai din punctul de vedere al vânzării biletelor la meciurile naționalei atunci suntem printre cele mai microbiste popoare din lume. Un stadion cu mai mult de 10 000 locuri e plin – plinuț, niciun locușor liber n-are, la meciurile naționalei.

Și de data aceasta fotbaliștii noștri vor avea susținere bună, și pe 3 iunie vor cânta 10 000 oameni imnul țării, și peste o săptămână vom avea speranța să câștigăm.

Eu voi susține, voi cânta și voi spera!

Hai Moldova!!!

M.

Lasă un răspuns

