„Dijmuiala” bisericească la Piața Centrală (II)

Tot despre acest preot am scris mai înainte (poți vedea prima parte aici), astăzi l-am văzut iarăși în piață, ce-i drept nu „lucrând”. Era la stația de microbuze, iar cu el era unul dintre bărbații de data trecută cu două genți pline (apare iarăși geanta din partea I, o fi fiind norocoasă).😀

Bine, aș fi putu presupune că a fost la cumpărături, ca orice om simplu, de n-ar fi fost un dar… Avea în mână crucea și chestiile celea verzi (cum oare s-o fi numind?) care se pun peste haina lor (ia priviți aici (!) ce-am găsit cât căutam cum se numește haina preoțească).

Sau poate preoții poartă cu ei crucea și „uniforma” pretutindeni în caz că le pică cineva/ceva pentru „dijmuială”… pardon… blagoslovenie?😀

Abia azi am observat că sutana preoțească  are buzunare și se pare că-s mari! Oare pentru ce le trebuiesc?😉

Din foto se vede că în genți e multă verdeață, fie cei mai credincioși sunt vânzătorii de ceapă, fie au pus ceapa de-asupra ca să nu se ofilească, fie ca să nu bată la ochi: – Am fost la cumpărături, și mâncăm numai verdețuri! (nu s-a început vreun post cumva?)

Eu doar fac presupuneri și plasez aici foto făcute azi, concluziile deja vă aparțin.

M.

2 thoughts on “„Dijmuiala” bisericească la Piața Centrală (II)

Lasă un răspuns

