Despre sfârşitul lumii

Autorul creştin de emisiuni religioase, şi preşedintele reţelei de emisii evanghelice Family Stations din California SUA, pe nume Harold Egberd Camping în vârstă de 88 de ani, a analizat Biblia timp de aproape 70 de ani şi a dezvoltat un întreg sistem matematic prin care să interpreteze profeţiile ascunse în Biblie.

Astfel, potrivit lui eu acum nu mai trebuia să scriu pe blog!🙂

Unii ştiau de profeţiile lui, alţii nu prea!

Eu am citit şi am luat-o drept încă o aberaţie de-a fanaticilor!

Oare câţi au crezut? Câţi o fi crezut şi n-au mai aşteptat să-i secere mânia Domnului şi s-o fi sinucis? Cred că vom afla curând de prin mass-media!

Nu pot să înţeleg care-i treaba cu prezicerelea astea. Oare cine îl va mai crede pe Harold Egberd Camping dacă s-a făcut de râs acum, după ce a studiat Biblia timp de 70 de ani şi a făcut aşa o prezicere? (wahahahahahaha :-D)

Dar cum au reacţionat oamenii la ştirea asta?

Cineva mi-a zis că a făcut sex toată noaptea, „ca la urmă”, altcineva că n-a dormit până la ora anunţată ca să vadă sfârşitul cu propriii ochi, alţii au zis că au petrecut toată noaptea aşteptându-şi sfârşitul etc.

Eu am dormit!

De ce?

Deoarece n-am crezut în prezicere! Nimeni nu ştie cum a început lumea, deci mă îndoiesc să ştie careva cum va lua sfârşit!

Dar chiar dacă ar fi fost Apocalipsa ce schimbam dacă nu dormeam? Doar aş fi ţipat de groază! Aşa mai bine mă prăpădeam în somn, în linişte!

Gata, am decis, dacă unul care a studiat Biblia 70 de ani (!) n-a putut prezice sfârşitul lumii (păi dacă Biblia este cel mai sigur mod de a prezice ceva), atunci nu mai cred în nicio prezicere!!!😀

M.

P.S.: Încă bine că n-a fost sfârşitul lumii că abia mâine face bloguleţul o lună!😉

2 thoughts on “Despre sfârşitul lumii

  1. ha ha ha…cika sfarsitul lumii…pe dreaq bha…cine a crezut e cel mai mare prost…niki macar nu am facut si eu sex sa mio trag cu cineva…pula mea aberatii

  2. Hahaha da imi place ca ia fost sincer ca ai dormit ca doar asta puteai sa faci ca doar nu stai ca tampitu la 12 noaptea sa vezi ce se întampla (nu se intampla nimic)

Lasă un răspuns

