Vlad Filat cheamă studenții la sfat

Domnul Filat îi invită pe studenții Universității de Sat din Moldova la o întâlnire, pe 17 mai, la Casa de cultură a USM. El poate că îi invită, dar  intendenta de la căminul studențesc nr.10 îi obligă să meargă. Celor care declară că nu vor să meargă li se cere să semneze într-o listă că nu vor.

Hm, bună treabă! Oare cui îi trebuiesc listele cu studenții care nu vor să meargă să-l asculte pe prim-ministrul nostru?

Oameni buni, parcă avem ceva timp de când am ieșit din Uniunea Sovietică, dar tot metodele de pe-atunci le folosim! Dacă vine „șeful” repede trebuie să facem „planul”, să adunăm câți mai mulți studenți la întâlnire că poate va avea în vedere „șeful” cândva lucrul ăsta!

E ca atunci când stam și eu în căminul nr.6 al USM și intendenta ne cerea(!) să achităm taxa urgent(!) atunci când era o perioadă de timp stabilită pentru procesul ăsta. Nuuuu, ea dorea să se laude la șefi că a făcut „planul” și ne obliga să stăm ore în șir în rând ca să-i facem hatârul.

Intendeții ăștia de cămine se cred mai importanți decât decanii, rectorii, prim-miniștrii chiar!😀

Dar să ne întoarcem la ale noastre, la întâlnirea cu domnul Filat. Astfel, intendenta căminului nr.10 împreună cu reprezentantul sindicatului le-a făcut adunare studenților și le-au zis despre întâlnirea cu Vlad Filat.

Au anunțat studenții că la întâlnirea cu PLDM-istul prezența este benevolă, dar decanul a zis că e obligatoriu(!) ca studenții să meargă acolo.

Când au început să se revolte studenții care nu planificau nicio întâlnire cu politicianul, reprezentantul de la sindicat a scăpat vorba că decanului i s-a făcut observație după întâlnirea studenților cu Dorin Chirtoacă, unde, cică au fost mai puțini studenți decât se aștepta edilul. Tot sindicalistul le-a zis că e cel mai probabil ca Filat să fie la conducere și-n următorii ani așa că prezența slabă la întâlnirea cu dânsul l-ar putea supără și nu mai vede universitatea susținere.😀

În ce țară ne aflăm noi? Democratică sau totalitară?

Dragi politicieni, tinerii trebuie motivați, dar nu obligați! Anume motivațiile îi fac pe tineri să dorească să se întâlnească cu voi și să vă voteze!

M.

5 thoughts on “Vlad Filat cheamă studenții la sfat

  1. sa fi fost eu in locul studentiilor acestea as fi fost la intilnire si la as fi intrebat pe Filat de ce intimpla lucrurile acestea sau macar sal informez si sa vad ce raspuns ar fi dat.

  2. cu o singura exceptie….. nu era vorba de decan in mesajul catre studenti…. ci administratia in general a USM…. decanul nici nu stia, fiind internat de o saptamina in spital…. sau poate nu faci deosebirea intre admnistratia universitara si cea a facultatii?

  3. Studentul care mi-a zis mie a spus că reprezentantul de la senatul studențesc i-a informat că decanului i s-a făcut observație de la întâlnirea cu Dorin Chirtoacă încă, iar intendenta le-a spus că DECANUL cere prezența obligatorie! Am pomenit eu vreun nume de decan? Am pomenit vreo facultate? Mare diferență dintre decan și administrația universității nu-i (și el face parte din administrația universității fiind decanul unei facultăți, nu?). Care-i problema? Eu am atacat ideea, dar nu persoanele!

  4. eu tot stau in camin nr 16, akolo mergea vorba chiar la al doilea tur de alegeri ca cine nu merge la votare nu are camin … mei mei is levii intendentii astia … ei nu isi stiu misiunea … nimeni nu are voie sa impuna sa mearga la alegeri …

Lasă un răspuns

