Eugen Doga va vota pentru Dorin Chirtoacă

Ieri, 15 mai, am fost la concertul „Păstrați iubirea” al maestrului Eugen Doga.

Mi-a plăcut foarte mult, m-a impresionat! Dar nu vă dau mai multe detalii despre concert, pur și simplu nu pot descrie prin cuvinte ce am simțit! Dacă vreți să știți cum a fost intrați aici.

Un asemenea concert nu putea să se petreacă fără câțiva politicieni (mai ales că a fost organizat cu ajutorul primăriei), astfel, chiar la intrare m-am ciocnit cu Mihai Ghimpu. Avea prins în piept panglică tricolor și permitea doamnelor să treacă înaintea dumnealui. Tot la intrare sta un bărbat care a început să arate certificat de invaliditate și l-a întrebat pe domnul Ghimpu dacă are vreun invalid în casă. Liderul PL i-a zis că atunci când va avea el propriul Palat Național va permite tuturor să intre gratuit la spectacole (ce-i drept eu mă-ndoiesc că bărbatul cela a cerut să intre la spectacol, mai degrabă o fi cerut bani, căci auzisem clar când Mihai Ghimpu a spus că vrea să dea cuiva o invitație).

M-am lăsat impresionată, iarăși, de domnul Ghimpu (vezi articolul „Eu îi discriminez pe fumători” dacă vrei să înțelegi mai bine la ce mă refer), atunci când a ieșit pe scenă și i-a dat flori interpretei Svetlana Mareeva după interpretarea piesei „Не оставляйте матерей одних” (N.a.: Nu vă lăsați mamele singure).

După ce am ascultat piesa aceasta puteam fi impresionată de orice gest.

Din câte am observat Mihai Ghimpu era doar cu bodyguarzi (umblau cu dânsul niște bărbați spătoși), dar la sfârșitul spectacolului pe scenă a apărut și nepotul acetuia, adică Dorin Chirtoacă. El a oferit un coș cu flori și cu panglică tricolor (mai frumos decât coșul trimis de către ambasadorul Rusiei😉 ) și atuci l-am auzit pe Eugen Doga zicând:

– Eu n-am de gând să mă ascund, spunând că-i vot secret, ci afirm că voi vota pentru Dorin Chirtoacă!

Liberalul arăta impresionat de declarația maestrului, s-a apropiat și i-a mulțumit și aici repede-repede s-a închis cortina!

Spectatorii au început să se miște spre ieșire cînd îl vedem pe Doga ieșind supărat și încercând să ne spună ceva la microfonul deja închis. S-a adeverit că a fost închisă cortina fără ca organizatorii să o ceară (cică a fost un gest politic🙂 ). Au deschis-o iar și a luat cuvânt Chirtoacă mulțumind și promițând astfel de spectacole mai des. El a zis:

– La toamnă va fi următorul concert al marelui Eugen Doga, indiferent de voi fi eu primar sau nu!

La care domnul Doga zice:

– Veți fi! Să fie clar – Chirtoacă primar!

Ieșind deja am vorbit că nici astfel de evenimente nu se petrec fără conotații politice. Oamenii merg undeva să se relaxeze și tot de politică dau!

În curând politica va deveni o distracție pentru popor!😉

M.

Lasă un răspuns

