Dinara Safina își întrerupe cariera pentru o perioadă nedeterminată

Ex-primul număr mondial Dinara Safina a spus că va lua o pauză în participarea la turnee pentru o perioadă nedeterminată. Astfel,  rusoaica o să rateze începând cu 22 mai  Roland Garros -2011.

„Nu ştiu cât timp va dura pauza, deoarece nu vreau să mă chinui pe mine și corpul meu. La începutul sezonului nu am avut nicio durere sau alte probleme. Dar, de îndată ce am început să joc în mod regulat, toate s-au întors. Se pare că începi să joci mai bine, dar a doua zi este imposibil de a efectua niște mișcări rapide. Sunt obosită la fiecare cinci minute de antrenament să aud aceleaşi întrebări de la antrenor: „Cum spatele? Poţi face acest exerciţiu? Pe terenul de joc mă simt incomod, pentru că mi-e teamă să fac orice mişcări bruşte. Sunt obosită de luptă. Vreau să uit acest chin. În acest moment eu nu voi face nimic legat de tenis „,  a declarat Safina într-un interviu cu FE.

Dinara a refuzat să dea chiar şi data aproximativă a întoarcerii sale: „Nu-mi pasă când se întâmplă – pe seria de vara viitoare de turnee americane la sfârşitul sezonului sau anul viitor. Vreau să iau cât mai mult timp pentru recuperare, astfel încât să nu fie nevoie să mă mai opresc până la final de carieră.”

Un gest cât se poate de corect făcut de Dinara, care sigur are nevoie de ceva timp pentru a înţelege ce mai poate face și de ce este în stare în circuitul WTA. O prioadă fară tenis, poate aduce din nou acea prospețime din jocul ei și de ce nu o nouă ascensiune spre top 10. Safina este conștientă de ceea ce face și sigur că este doar spre binele ei. Durerea cu care a spus că se desparte de tenis, am simnțit-o și eu, dar știu că ea este o luptătoare și va reuși să treacă peste această prioadă grea din carieră.

Revenire grabnică îi doresc și o formă de zile mari. Sănătatea este pe prim plan și  celelalte mai așteaptă.

D.

Adevărata putere a unui om o vedem prin acțiunile sale, cred că Dinara și-a demonstrat puterea prin acest gest.

Lasă un răspuns

