Zdob şi Zdub şi politica

Da, sunt o admiratoare a trupei Zdob şi Zdub! Şi pe mine nu m-a afectat că ei s-au filmat în spotul electoral al PDM-ului. Nu m-ar fi afectat dacă participau şi într-un spot electoral pentru Hitler sau Stalin (să fi fost ei printre candidaţii din 28 noiembrie 2010 la parlamentare).

Da, atât de tare îi admir!

Cinstit, mie îmi par naive tentativele partidelor politice de a-şi câştiga alegători prin organizarea de concerte sau prin utilizarea imaginei unui cântăreţ, unei trupe sau unei personalităţi în general.

Nu m-au convins Zdubii, prin participarea lor în spotul PDM-ului, să votez partidul ăsta în noiembrie. Nici chiar după ce am fost la concertul din PMAN unde a cântat Holograf n-am votat democraţii.

Eu tot aş face campanie electorală pentru orişicine dacă mă plăteşte!😉

S-au găsit oameni care să-i vorbească de rău pe Zdubi după ce au apărut în spotul „democratic”.

Şi mai urâte au fost reacţiile când s-a decis că ei ne vor reprezenta ţara anul ăsta la Eurovision. Cui nu-i plăcea piesa, cui cântăreţii, cert e că erau mulţi nemulţumiţi.

Preziceau fel de fel de scenarii: că nici nu mai ajung în finală chiar, că se vor face de râs, etc.

Citisem la cineva că au o piesă parşivă şi deloc demnă de Eurovision!

Am zis şi atunci şi o zic acum: Faptul că nu place piesa unui om, sau la o sută, încă nu înseamnă că ea nu va plăcea  milioanelor de oameni din întreaga Europă. (Mie, de exemplu, nu mi-a plăcut deloc, da chiar deloc, piesa nemţilor de anul trecut, care a câştigat printre altele)

Pe 12 mai i-am văzut pe scena de la Düsseldorf! Nu s-au făcut de râs deloc şi în finală s-au calificat. Cât au cântat îmi bătea inima ca la un iepure şi mă mândream cât îs de bravo ei!

Azi le doresc succes!!!

Probabil că nu vor lua primul loc (e cam politizat concursul ăsta), dar faptul că s-au calificat în finală e lăudabil. Iar eu cred că vor lua un loc destul de bun, dacă nu în primii 5, atunci în primii 10 precis!

M.

P.S.: Ia priviţi, cei care n-aţi văzut semifinala de joi, cum au evoluat!😉  

Lasă un răspuns

