Dorin Chirtoacă şi Oleg Cernei îi cuceresc pe studenţ(e)i

Joi, 12 mai, studenţii USM din căminele de la Malina Mică au avut parte de un concert organizat de către candidatul la primăria Chişinăului, Dorin Chirtoacă.

Domnul Chirtoacă n-a venit singur la studenţi, ci împreună cu Oleg Cernei, care şi el vrea votat pe 5 iunie, doar că în calitate de consilier.

Studenţii au ascultat concertul şi au decis să-i invite la un ceai pe organizatori. Ei au acceptat şi au băut ceaiul servit de studentele grijulii.

Nu ştiu ce-au vorbit ei acolo (că pe domnul Chirtoacă îl văd ba uitându-se în telefon, ba vorbind la el, iar domnul Cernei nu se ruşina să guste din cruasanele servite la ceai😀 ), dar tare aş vrea să ştiu.

Dar cum o "ceaipitie" durează mai mult, au vorbit ei totuşi despre problemele studenţeşti şi despre doleanţele acestora! Oare ce probleme au zis că au studenţii? Oare ce le-au promis liberalii dacă vor câştiga la alegeri?

Recunosc, în 2007 şi eu l-am votat pe Dorin Chirtoacă, eram convinsă că e cel mai bun politician pe care l-ar putea avea vreodată Moldova. M-a cucerit tinereţea lui (pe mai mulţi anume asta i-a cucerit), credeam că anume el îi înţelege pe tineri mai bine decât oricine altcineva şi că sub conducerea lui Chişinăul va deveni unul dintre cele mai prospere oraşe europene.

Îmi părea rău când nu-l asculta poliţia (deşi el le comandase şi formă nouă), când i se fura bradul, când vârstnicii protestau la primărie şi-l numeau în toate felurile posibile…, dar acum nu mai sunt convinsă că aş vota pentru dânsul, (poate fiindcă sunt nestatornică şi vreau mereu schimbări, sau poate fiindcă aveam aşteptări mai mari de la dânsul, cel puţin aveam aşteptări!), nu sunt convinsă că aş vota pentru oricare altul dintre candidaţi!

Într-un fel mă bucur că nu mai pot vota pentru primarul Chişinăului (dar D. poate) deoarece n-am pentru cine vota. Niciunul dintre candidaţi nu mă mai reprezintă!

M.

P.S.: În 2007 domnul Chirtoacă nu organizase concerte pentru studenţi (cel puţin eu atunci nu auzisem de aşa ceva) şi nici mare campanie electorală nu-şi făcuse, nici acum nu văd campanie extraordinarăla liberali, dar deja dacă a venit la studenţi e semn, pentru mine, că nu-i convins 100% că şi anul ăsta va fi susţinut de majoritatea studenţilor.

P.P.S.: În noiembrie 2010 eu am participat la toate concertele electorale, mai ales cel organizat de PDM mi-a plăcut tare, dar n-am votat pentru democraţi! :-P 

Lasă un răspuns

