Am cumpărat de la Fidesco juma de kg de îngheţată cu 1 leu!

Plecând ieri în vizită am decis să cumpăr ceva dulce şi mi-am oprit alegerea la îngheţată cu zmeură.
Am mers la Fidesco şi mi-am ales îngheţata, am trecut pe la casă şi am plătit-o.  Casieriţa mi-a pus-o în pachet cu tot cu bon şi eu am plecat.

Când eram aproape de destinaţie am decis să mă uit dacă nu mi se topeşte cumpărătura şi am zărit bonul. Îmi zic: Dă să-l scot c-apoi nu-i frumos să mă laud cât am dat pe îngheţată. Îl iau şi din curiozitate citesc ce scrie pe dânsul şi văd că în loc de îngheţată de 26, 25 lei am cumpărat o chiflă de tărâţe pe care am plătit 1 leu.

Bună treabă!

Mă întreb, oare câţi cumpărători pe zi primesc în bonuri cumpărături total diferite şi mult mai ieftine?

Altă dată, la IMC Market de pe strada Mircea cel Bătrân, am făcut mai multe cumpărături. De mai multe ori m-am indignat că au un singur cântar unde mergi şi cu fructele procurate, şi cu salata şi cu altele care trebuiesc cântărite. Data ceea însă am păţit-o bine.

În primul rând sunt eu vinovată că n-am fost atentă, dar cred că la fel de vinovaţi sunt şi lucrătorii magazinului.

Eu am cerut 100 gr salată deoarece doream să văd cum e şi să gătesc şi eu vreodată dacă-mi va plăcea. Mi-a pus salata şi am mai ales ce mi-am dorit. La casă am achitat, nimic ieşit din comun nu mi-a părut, dar când am ajuns acasă am observat că în cutie am salată, dar eu am plătit pentru salam!

Ok, am dat cu 5 lei mai mult! Nu-i bai! Încă bine că nu mi-a pus acolo un kilogram de salam că mă ruinam cu preţurile lor!

Nu m-am mai dus să le arăt ce mi-au dat şi ce-am plătit (şi nici foto n-am făcut din păcate), dar mi-am zis că voi fi cu ochii în patru de câte ori voi procura ceva de la dânşii!

Presupun că a fost o greşeală neintenţionată, dar mai ştii!

M.

P.S.: Gata, am decis că nu mai las pe nimeni să mă mintă pe mine şi statul! ;-) 

Lasă un răspuns

