Eu îi discriminez pe fumători

Da, îi discriminez pe drum, când merg pe lângă mine și-mi suflă fumul în față eu zic fuuuu! și întorc capul, îi discriminez la mine în casă când le zic să iasă afără dacă fumează, îi discriminez când mă întreabă ceva vreunul/una pufăind – îi răspund cu cât mai puține detalii și stau cu fața înăcrită, îi discriminez când nu accept să merg cu ei în același local…

Nu-mi este jale de un fumător dacă spune că se simte rău, nu i-aș da nicio lețcaie cât timp aș crede că-și va cumpăra țigări!

Cu câțiva ani în urmă, când am mai trecut pe la jocul din comuna natală (că de ceva vreme sunt cam bătrână pentru dansurile de la sărbători), am văzut doi tineri care se țineau îndrăgostiți de mînă, el fuma, trage un fum și o sărută suflându-i ei fumul în gură. Era să mor acolo de ciudă! În primul rând m-a indignat lipsa de respect față de sine a tinerei și în al doilea rând modul lui de a o trata ca pe un obiect.

Îmi mai amintesc și ce reacții aveam când aflam că vreun verișor de-al meu, sau un coleg de clasă, a început să fumeze, dezamăgire totală.

Da, îi discriminez pe oamenii care-și distrug propria sănătate și pe a mea la fel.

Eu m-aș zgârci să dau atâta bănet pe niște țigări!

Și tot țigările au fost cauza dezamăgirii mele în Mihai Ghimpu. Recunosc, îl plăceam ca politician, îl plăceam ca om, îmi dam votul mereu pentru PL, îl admiram în egală măsură cu Dorin Chirtoacă. Dar când l-am auzit la televizor, în cadrul Campaniei „Chiloței antifumat pentru deputați”, că pentru un bărbat e admisibil să fumeze și că mult mai urât este pentru o domnișoară m-am simțit parșiv-parșiv. Eu cred că e la fel de urât și pentru bărbați și pentru femei în egală măsură fumatul.

Scuza cu femeia e viitoare mamă nu merge! E la fel de rău pentru copil și când doar tatăl stă lângă femeia însărcinată și fumează.

M.

P.S.: Cică fumatul „înmoaie” un organ! Eu nu știu, eu discriminez fumătorii dint toate punctele de vedere! Fetelor, vă recomand să puneți ochii pe nefumători, nu vă așteaptă surprize moi pe viitor!😉

12 thoughts on “Eu îi discriminez pe fumători

  1. Mi se pare cel putin nechibzuit sa iti alegi policianu preferat in depedenta de faptul daca acesta fumeaza sau nu. Klimenko nu fumeaza! Dai bataie!

  2. Dacă citești mai atent observi că m-a decepționat Mihai Ghimpu atunci când a afirmat că pentru o domnișoară e mult mai urât dacă fumează. În acelaș timp sînt convinsă că un fumător nu poate reprezenta interesele MELE.

  3. e cel mai cool articol cu ocazia Zilei Mondiale Fără Tutun – 31 mai – „Make Every Day World No Tobacco Day”

  4. Mai bine ati descrimina oamenii care chiar fac ceva, ce dauneaza societatii. Ceea ce tine de sanatatea mea- tine de sanatatea MEA! daca te deranjeaza faptul ca fumez, spune-mi sa nu stau linga tine, si atit.
    Eu descriminez oamenii care asculta Justin Bieber, descriminez oamenii care maninca inghetata cu ciocolata, descriminez pe cei care beau cafea fara cofeina, cei care stau la diata, cei care nu stiu s adeseneze, descriminez pe cei care iubesc sucul de portocale…..
    Toate au acelasi sens… hai sa interzicem ceea ce nu incalca nici o norma morala
    In privinta faptului ca fetele sunt mai urite cu tigara- timpenii! tigara e un accesoriu, fie el si demodat- unisex, la fel ca si masina, ca si firmele mari. Nu sint misogin… dar fac ce-mi place!

  5. INVENTEZul, am recitit articolul și nu văd de ce te-ai indigna. Eu am zis că îi discriminez când întorc capul pe stradă când îmi suflă fum în față, nu le dau voie să fumeze în casa mea, nu merg cu fumătorii în același local. N-am zis că ar trebui omorâți, bătuți cu pietre, etc. Rog să nu se interpreteze altfel ceea ce spun.

Lasă un răspuns

