Reporterul agresat de suita lui Chirtoacă a câștigat

Azi, cei doi Galben(i) au fost prezenți la a doua ediție a Festivalului de Film „Amatorul”, care a avut loc în sala de cinema a Bibliotecii Naționale.

Am vizionat 21 de filmulețe realizate de amatori, filmulețe care ne-au amuzat, ne-au impresionat, ne-au informat și ne-au pus pe gânduri.

Chiar la primul filmuleț, realizat de o copiliță, Alina Răzmeriță, nu ne puteam opri din râs! A urmat unul mai trist, despre migrație și familiile distruse.

Am văzut și un reportaj realizat de Ziarul de Gardă, despre vânzătoarele de aur din centrul capitalei, și-l recomandăm tuturor care încă nu l-au văzut.

Nouă ne-a plăcut să vizionăm filmulețele finaliste și vă propunem să intrați pe curaj.tv să le căutați/vizionați căci merită.

Filmulețul care a luat premiul mare inițial nu a trecut etapa de selectare, dar a fost votat de către blogheri și facebook-iști, astfel a ajuns în finală. Cinstit, a meritat, (și noi acum nu ne lingușim pe lângă Gheorghiță Vasluian, doamne ferește, care e realizatorul filmulețului :-P) și ne așteptam  că va fi printre lucrările premiate.

Pe parcursul rulării eu și D. discutam despre cum a fost filmat, am fost impresionați de curajul reporterului (eu am menționat că începeam a plânge să fi fost în locul lui).

Iată și filmulețul câștigător, vizionare plăcută:

M.

P.S: Îmi „place” cum încep atacurile la persoană, în film, când nu au ce spune! Să aibă asta moldoveanul în gene cumva?😉

Lasă un răspuns

