Retragerea zilei sau undă verde pentru Chirtoacă

N-am riscat să spun retragerea secolului, nici măcar a săptămânii (mai știi ce le dă în cap și celorlați candidați mâine-poimâine).

Mie îmi pare ciudată decizia lui Filat de al retrage pe Victor Bodiu din campania electorală pentru postul de primar general al municipiului Chișinău.

De ce?

Să-nțeleg că până acum au jucat teatru? Pentru ce au mai cheltuit „înverzind” toată capitala cu privirile lor de mă întrebam ce-au văzut ei acolo când îi fotografiau pentru panouri?!

Pentru prim!

Astăzi este ziua prim-ministrului (să ne crească mare!) și decizia a luat-o azi oare? Anul ăsta, de ziua mea, m-au apucat și pe mine schimbările și retragerile, mai ales pe pagina de facebook am schimbat atâtea, mi-am „retras” niște fotografii de la profil și informațiile toate. (ce-i drept peste câteva zile le-am reintrodus, așteptăm atunci)🙂

Cred că ziua de naștere are un efect ciudat asupra oamenilor!

Din cele văzute/auzite zilele trecute mi se crease impresia că Bodiu și Chirtoacă nu se pot „înghiți” unul pe altul și e o concurență acerbă între ei doi pentru postul de primar, lumea chiar se văita că din cauza că ei doi luptă va câștiga un altul, al treilea (cum se întâmplă prin proverbe). Când colo, azi, aflăm că Victor Bodiu se retrage în favoarea lui Dorin Chirtoacă.

Ceva aici e putred, zău așa!

Cum, dragă doamne, mai ieri te „clănțănești” cu omul și azi îl pupi în frunte și îi dai undă verde la primărie? (undă VERDE!)

Am prea multe întrebări, iar răspunsuri – ioc!

Parcă nu-mi vine a crede că au stat înțelepții PLDM-ului la sfat și au decis că e mai bine să-l susțină pe Dorin în campania electorală, ceva-ceva trebuie să fie acolo! Eh, de-aș putea citi eu gândurile, nu-mi trebuie la toți, măcar ale premierului numai!😉

Oare i-o fi speriat cu ceva domnul Chirtoacă? Va deveni Dorin cel Groaznic cumva?😀😀😀

Îmi trezește bănuailă și faptul că retragerea vine după ce a plecat Godea din partid! Hm…

M.

P.S.: Politica e un teatru, iar Moldova are parte de cei mai strașnici scenariști, Hollywood-ul nici n-a visat la așa talente!😀

P.P.S.: Mie mi se întâmplă după ce fac o trebușoară urât mirositoare să dau bir cu fugiții, asta așa, ca printre altele!😉

One thought on “Retragerea zilei sau undă verde pentru Chirtoacă

Lasă un răspuns

