Eu nu (prea) am păcate

De ce nu aș ajunge în Rai oare?

Nu am omorât pe nimeni și nici nu planific, nu am furat nimic niciodată, nu (prea) curvesc, îmi respect și îmi iubesc părinții, pentru fratele meu mi-aș da și viața, nu urăsc pe nimeni, iubesc animalele și nu le-aș tortura niciodată, nu consum alcool și nu fumez (bine, sunt puțin dependentă de dulciuri, dar asta e pentru că mi le permit!)…

Deci, Dumnezeu n-ar (prea) avea vreun motiv să nu mă primească în Rai, nu?

Alta e problema că eu nu cred în existența Raiului și Iadului, nu mă rog pentru mântuirea sufletului meu (mântuirea mi se asociază cu terminarea, „Ai mântuit lucrul?„, din vorbe pe la țară), nu dau de pomană pentru sănătatea mea (când dau cuiva ceva o fac din dorință dar nu cu scopul de a mă „păstra” sănătoasă), nu mă duc la biserică în fiecare duminică și nu-mi fac cruce la tot pasul și mă simt discriminată de biserică din cauza că sunt de sex femenin!

Oare unde pleacă ateii după moarte? Automat în Iad, indiferent de câte păcate au făcut (sau n-au făcut) în viață?

M.😉

P.S.: Take it easy!

Lasă un răspuns

