E timpul să facem ordine în capitală

Nu cred să existe un slogan mai bun pentru o femeie care candidează la postul de primăriță.😀

Cum se putea altfel? Doar femeia face ordine prin casă, tot o femeie trebuie să facă ordine și în capitală. Păcat că n-au adăugat la sloganul dat și … să spălăm vesela primăriei, să naștem viitorii chișinăuieni… ș.a.m.d.

Îmi imaginez, dacă Valentina Buliga ajunge primăriță, care vor fi reacțiile unor bărbați: „Știi ceva, primărița face ordine în capitală, dar tu te plângi că nu reușești prin casă!”

O femeie n-are altă treabă decât să facă ordine? Oare ăsta era cel mai potrivit slogan pentru o campanie electorală? Chiar nu s-a gândit la ce conotații dă?

Pe mine nu mă motivează deloc sloganul ăsta să votez pentru doamna Buliga!

Parcă mai bine era dacă spunea că e timpul să aducă frumusețea în capitală! (măcar se lăuda că-i frumoasă, dar nu reamintea tuturor femeilor care este activitatea lor de bază)😦

Părerea mea e că doamna Buliga speră să fie votată de către misogini și de către bărbații care nu văd altceva în femeie decât o deriticătoare!

M.

9 thoughts on “E timpul să facem ordine în capitală

  1. hm, poate ție ți se asociază acest cuvânt cu măturatul și spălatul podelelor. Totuși cred că e cu alt sens.

  2. Gheorghiță, clar că a avut în vedere altceva, dar oare lelea Mărioara la ce ar putea să se gândească? Sau bărbații care nu prea respectă femeile? Am scris și eu ce mi-a dat în cap!😉

  3. Tre să scormonesc și eu ceva :p tu nu te supăra😀 fără intrigi e urât. Maladeț, bun blogu🙂 vreau și eu.

  4. De ce comentariile așteaptă aprobare? Este prezumția de nevinovăție, tu deodată îi califici pe toți ca rău-intenționați :p

  5. Gheorghiță, eu am amuș două săptămâni de blogheriță activă, crezi că mă pricep atât de bine în toate setările? Plus că m-am gândit totuși să am și eu treabă cu comentariile, măcar să le aprob dacă-mi plac sau nu!😉 Blogul meu, legile mele!😛

Lasă un răspuns

