Dacă nu mă satisfaci, te bag la răcoare!

Am citit azi despre o femeie din Dubai care și-a dat soțul în judecată fiindcă acesta nu o mai satisfăcea sexual, i-a cerut 12 milioane de dolari.

Eu mă întreb, oare îl bagă la răcoare dacă n-are de unde-i plăti? Sau ea cere deoarece știe că el are de unde-i da?!

Mie îmi pare absurdă cererea femeii  și discriminatorie! De ce?

Nu văd care-i vina bărbatului că are disfuncții erectile și nu poate să o satisfacă, cred că niciun judecător nu-l va considera vinovat și nu-l va pune să-i plătească suma cerută. Discriminatorie, din cauza că îi cere plată pentru impotența lui, e ca și cum l-ai pune pe un invalid să-ți plătească fiindcă el merge în scaunul cu rotile, iar tu te spetești pe propriile picioare (o comparație cam neinspirată, dar nu găsesc alta acum).

Cum rămâne cu dragostea? Ea s-a căsătorit cu dânsul doar pentru sex?

De-acord, o viață fără sex nu-i interesantă, dar totuși, dragostea pentru cineva nu se rezumă doar la sex. Din câte înțeleg eu sexul doar o completează.

Mă întreb, dacă o femeie își dă în judecată soțul și-i cere o grămadă de bani pentru faptul că nu o poate satisface sexual, atunci care trebuie să fie reacțiile femeilor maltratate de către soți? Să ceară condamnarea la moarte a acestora?

Dacă aș judeca eu cazul dat, maxim ce i-aș da femeii ar fi divorțul și cred că l-aș sfătui pe bărbat să ceară despăgubiri morale pentru faptul că a fost târât prin instanțe din cauza unor probleme intime!

Apropo, nu prea cred eu că el nu o putea satisface sexual, disfuncțiile erectile nu-s un obstacol, mai are și alte organe!

Cred că n-a găsit o metodă mai bună să scape de dânsul și să rămână cu banii lui!😉

M.

P.S.: Nici nu vreau să-mi imaginez ce haos ar fi dacă s-ar adopta o lege prin care fiecare nesatisfăcut/ă sexual ar putea cere despăgubiri pentru asta. Ar dispărea orice concept de viață intimă, ar trebui să facem sex cu procurorul și avocatul lângă noi. Brrrr…😀

Lasă un răspuns

