Adolf Hitler era vegetarian și avea doar un testicul

Eu am găsit cel puțin două cauze ale comportamentului acestuia: prea puțin sex și mereu flămând.

Presupun că evreii l-au înciudat nu atât pentru că sunt deștepți, cât pentru faptul că ei mai „scurtează” benevol din aparatul reproductiv pe când Adolf nu-l avea complet.

Dar vegetarian oare de ce era? Din mare dragoste pentru animale sau din ură pentru plante?

Risc să fac o presupunere cum ar fi fost lumea acum dacă ar fi învins Germania, în frunte cu Hitler, cel de-al doilea război mondial: evrei nu mai există, cel puțin oficial; rușii, dar și toate popoarele foste membre URSS, sunt sclavii nemților; se duce luptă cu musulmanii pentru locurile cu petrol; chinezii se înmulțesc… Credeți că doar germanii trăiesc bine? Nu, germanii sunt lipsiți de un testicul când ajung la maturitate (de ce când ajung la maturitate? da eu de unde știu, asta tot decide Adolf Hitler😉 ) și toată lumea e vegetariană.

Toți au zis că Hitler a fost rău, dar ia încercați voi să trăiți măcar oleacă fără sex și mereu flămânzi, să vedeți ce răi deveniți!

Sfatul meu, dacă sunteți vegetarieni, măcar faceți mai mult sex (deși, de unde oare putere?) și lumea va fi mai bună!😉

(E doar o fantezie care mi-a apărut când am citit „50 de chestii care trebuie să le știi”)😀

M.

Lasă un răspuns

