Eu voi vota pentru o femeie la primărie

De ce?

Nu pentru faptul că am semințe de feministă în mine!

În primul rând știu că e descurcăreață – foc, de orice se apucă totul îi reușește. E nonconformistă și niciodată nu s-a lăsat intimidată de mulțime.

Și dacă politica e o profesie pentru bărbați (cum afirmă mulți), atunci ea e mai potrivită ca politician decât o mulțime de bărbați.

Așa mi-o amintesc pe directoarea de la școală, care mi-a fost și profesoară de geografie. (Aaaaa, am uitat să zic că nu la alegerele din municipiul Chișinău mă refer :-P)

Așa cum nu mai sunt nici studentă, nici masterandă, dar nici stabilită cu trai permanent în municipiul Chișinău voi merge la alegeri, pe 5 iunie, în satul meu de baștină, unde voi vota pentru Cornea Dora.

În comuna Japca, locul meu de baștină, până acum sunt înregistrați 4 candidați la postul de primar, printre care și fosta mea directoare și profesoară.

Cinstit, mereu am admirat-o ca om. Îmi plăcea felul ei de-a fi. O vedeam mereu curajoasă, nonconformistă, la lecțiile dumneaei era lejer, nu ne stresam. Dacă aveam probleme sau neînțelegeri ne adresam mereu și ne asculta.

Bine, eu o consider puternică, și cred că ea va putea conduce primăria CU CAP, ceea ce e cel mai important!

M.

Lasă un răspuns

