De ce eşti „singur” pe facebook?

Această frază am remarcat-o atunci când am vizionat filmul „The social network”.

Ce rol joacă în viaţa voastră reţelele de socializare? Dar mai ales statutul social „singur” v-a ajutat cumva să vă găsiţi pe cineva?

Eu am profiluri pe mai multe reţele sociale, dar preferata rămâne totuşi facebook-ul. Prin intermediul facebook-ului am cunoscut foarte mulţi oameni virtual (câţiva şi live mai apoi) şi am aflat foarte multă informaţie. Am foat chiar dependentă câteva luni de acest site. Acum parcă m-am mai „răcorit”!

Mai înainte plasasem şi eu statutul de „singur” şi doream să văd dacă se schimbă cu ceva modul de comunicare cu unii oameni. N-am observat ceva neobişnuit, în schimb toată perioada în care plasam stări, fotografii şi link-uri cu tentă sexuală am fost asaltată cu mesaje şi propuneri.

Aşa cum eu nu interpretez secţiunea „Interesat de” ca preferinţe sexuale am selectat „Femei şi bărbaţi” (să fi fost animale selectam şi animale, îmi place orice gen de companie sau comunicare)😉, am fost contactată şi de fete şi de băieţi, ce-i drept de mai mulţi băieţi.

Concluzia e că pe mulţi nu-i interesează atât statutul social cât preferinţele sexuale sau mai bine zis cât de dispus/ă pentru relaţii sexuale eşti, mai ales ocazionale.

Mai este o tendinţă, cred, de a te răzbuna pe fostul/fosta prin selectarea starii sociale „in a relashionship” la câteva zile după ce ţi-a dat papucii.😀

Oare după câte întâlniri cu cineva anunţi toată comunitatea facebook că eşti într-o relaţie?😉

Şi oare câţi folosesc aceste secţiuni pentru a se lăuda că ei sunt mai tari decât fraierii care sunt singuri?

Tu tot eşti „singur” pe facebook?😉

M.

4 thoughts on “De ce eşti „singur” pe facebook?

Lasă un răspuns

